LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interpolis wa verzekering slechte zaak

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

Goededag
ik wou wat informatie van mede gebruikers van dit forum

Ik heb schade gemaakt ben aangesloten bij Interpolis

heb dus een wa verzekering de andere partij heeft mij aansprakelijkgesteld.
Ik heb de schade bijna 8 weken gelden gemeld schuld ligt ook bij mij
ik hebt de zaak gemeld online en heb ze ook diverse keren aan de lijn gehad.
Ergste is de tegenpartij heeft een exper over de vloer gehad die taxeerde de schade
en men moest tekenene voor een bedrag
4 weken verder wordt ik gebelt door tegenpartij heey je verzekeraar laat niks van zich horen.
Dus ik heb nu al diverse keren contact gehad met interpolis, dus ik als klant
en men zegt we weten ons standpunt nog niet.
Ik vindt het zeer raar men laat de tegenpartij tekenen voor schade bedrag
Ik ben verzekerd voor de schade en nu wordt ik zelf niet wijzer van me eigen verzekering.
Men geeft mij geen informatie zodat ik de tegenpartij kan zeggen komt goed jongens..

Wie heeft het ook is meegemaakt dat er zo vaag wordt gehandeld
Ik pers vindt het een slecht lopende zaak.
Inhoudelijk kan ik nog niks neer zetten omdat het allemaal nog loopt?
Maar ja hoe het loopt zeggen ze niet zeer slecht dat klant/klanten niet goed op de hoogte worden gebracht of de schade goed afgehandeld wordt!!

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door Frantic2 »

kan goed zijn dat ze de tijd nemen om de schadeoorzaak nog te onderzoeken of te bekijken of uw tegenpartij zelf voor deze schade verzekerd is.

Als u zich er zo aan stoort betaald u toch zelf dat bedrag aan de schade lijder? En dan vraagt u of Interpolis het t.z.t. aan u wil overmaken.

Maar iets in mij zegt me dat als de verzekering betaald u wel akkoord wil gaan, maar als het niet verzekerd blijkt te zijn? Betaald u dan ook?

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

Ik wacht even af,
vindt het alleen heel lang duren en geen helderheid tegenover de klant.
Mocht het heel raar lopen dan zal ik het natuurlijk hier ook melden.
En de tegenpartij ze verzekering heeft al aangeven dat hun het niet vergoeden.En geen partij zijn.
Ik vindt het gewoon heel raar en vervelend lopen allemaal
Ik heb zelf ook wel is schade gehad en als dan exper is geweest en laat je tekenen dan is het normaal een afgehandelde zaak,nu is er gewoon onduidelijkheid tegenover mij de klant en bij de partij die met schade zit.
Als men nu duidelijk was van dat moet nog uitgezocht worden etc..dan weet iedereen waar ie aan toe is
nu weet men ze standpunt niet das het antwoord dat schept gewoon geen duidelijkheid!! Tegenover de klant..en bij de partij met schade.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

Nou ik heb een fles drinken over de grond laten vallen,
en daar is flink van in de vloer gekomen,waardoor bij tegenpartij vloer nu bol staat!!

En me verzekering heeft nog niks van zich laten horen en we gaan de 12 weken in
ik vindt dit zeer slechte zaak!!

Dus wie oh wie heeft advies wat ik vindt het zeer rot voor de mensen die schade hebben geleden
want me verzekering lijkt niks te ondernemen :(

Is dat de slogan INTERPOLIS GLASHELDER
zelfs als ik als klant bel krijg ik geen info waar ik wat mee kan :?

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door Frantic2 »

wel eens van een dweil gehoord? Die vloer is toch niet van papier....

Ik denk dat ze jou claim in twijfel trekken, klopt dat? Een vloer die niet tegen en plasje water kan, hoogstens 1 of 1,5 liter.....

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door Leojes30 »

De expert stelt de hoogte van schadebedrag vast, en daar gaat degene die de schade heeft dan mee akkoord...Dit staat los van evt aansprakelijkheid of dekking of wat dan ook dit gaat puur om de hoogte van het bedrag.

Als dit 12 weken duurt is er waarschijnlijk meer aan de hand dat uw lezing bijvoorbeeld niet overeenkomt met het schadebeeld ( zie opmerking Frantic) of dat er nog hele andere dingen spelen.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

We wachten af zeg ik maar,
exper heeft vast gesteld wat ik hoor
en is een vloer in lossen plak delen als gelijmd was geweest kon ie niet uitzetten zover ik heb uitgezocht maar als men in losse delen is gelegd wel dan zet het uit.
Ik heb al geinformeerd om het zelf te maken bij de tegenpartij maar de speciaal zaak zegt 1 maal vloer eruit krijg je hem niet meer terug erin,verder ben ik er een leek hier in.
tevens zeggen ze wat ligt er onder de houten vloer is ie gelegd op een houten vloer dan is het weer ander verhaal dan het een houten vloer isdan op een betonne vloer.
Ik hou jullie wel op de hoogte hiervan als er ontwikkelingen zijn het is immers een lopende zaak nog.
Vindt alleen jammer de onduidelijkheid erin!

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door harley68 »

Ik vind de doorlooptijd wel aan de hoge kant. Een expert rapporteert zijn bevindingen en het schadebedrag. In de aansprakelijkheid zie ik het probleem ook niet. Het enige waar ik aan denk als ik uw verhaal lees is dat zij het inderdaad niet helemaal geloven en achter de schermen het een en ander uitzoeken.

Het kan ook zijn dat Interpolis achterstanden heeft en dat de doorlooptijd daarom de spuigaten uitloopt. Maar dat kun je dan gewoon meedelen lijkt mij zo.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

harley68 schreef:Ik vind de doorlooptijd wel aan de hoge kant. Een expert rapporteert zijn bevindingen en het schadebedrag. In de aansprakelijkheid zie ik het probleem ook niet. Het enige waar ik aan denk als ik uw verhaal lees is dat zij het inderdaad niet helemaal geloven en achter de schermen het een en ander uitzoeken.

Het kan ook zijn dat Interpolis achterstanden heeft en dat de doorlooptijd daarom de spuigaten uitloopt. Maar dat kun je dan gewoon meedelen lijkt mij zo.

Ergste is Harley dat ik door tegenpartij wordt gebeld hoe zit het met je verzekering.
En ik bel dan en wordt ook niks wijzer dan wordt er gezegd tegenpartij moet maar bellen
maar zo dat ik het hoor is elke keer dat de tegen partij belt om verhaal te halen is of de behandelaar met vakantie,of werkt maar op bepaalde dagen,of werkt buiten kantoor etc de tegenpartij wordt zelfs nijdig tegen mij ik kan verder ook niet verder maar tegenpartij zoals ik vernomen heb wordt dus aan het lijntje gehouden ik kan er niks anders van maken.
Als ik de schade uit me eigenzak op kon hoesten had ik dat gedaan want dit slaat echt alles!!

Brainless
Berichten: 938
Lid geworden op: 23 sep 2011 18:58

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door Brainless »

Het kan zijn dat Interpolis aan het kijken is of uw kennissen zelf verzekerd zijn via hun inboedel/opstalverzekering.
Ze hoeven nl alleen uit te keren waarvoor uw kennissen niet verzekerd zijn, bv het eigen risico.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

Brainless schreef:Het kan zijn dat Interpolis aan het kijken is of uw kennissen zelf verzekerd zijn via hun inboedel/opstalverzekering.
Ze hoeven nl alleen uit te keren waarvoor uw kennissen niet verzekerd zijn, bv het eigen risico.
Ja ik wacht af maar dan nog is 12 weken al wel een lange duur.

harley68
Berichten: 263
Lid geworden op: 16 dec 2010 12:56

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door harley68 »

Brainless schreef:Het kan zijn dat Interpolis aan het kijken is of uw kennissen zelf verzekerd zijn via hun inboedel/opstalverzekering.
Ze hoeven nl alleen uit te keren waarvoor uw kennissen niet verzekerd zijn, bv het eigen risico.
Het is niet zo geregeld dat de AVP kan bepalen dat de claim naar de inboedel/opstal moet. Wel kunnen zij eerst betalen en later verhalen vanwege de brandregresregeling.

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door Frantic2 »

nee, zo zit het niet. Deze TS heeft zelf de schade veroorzaakt en moet dat gewoon zelf betalen aan de tegenpartij, tenzij hij ervoor verzekerd is..... dan kan de verzekering TS schadeloosstellen....maar er zijn wel 100 redenen te verzinnen waarom de verzekering niet gaat betalen.

Dan moet TS toch echt zelf in de buidel tasten.... En dat kan hij nu toch al doen? Als ts het normaal vindt dat een fles limonade een vloer vernietigd dan moet hij vooral betalen wat de tegenpartij claimt....

Of zijn maatschappij dat ook normaal vindt is een tweede.

neos
Berichten: 36
Lid geworden op: 22 sep 2008 10:36

Re: Interpolis wa verzekering slechte zaak

Ongelezen bericht door neos »

Frantic2 schreef:nee, zo zit het niet. Deze TS heeft zelf de schade veroorzaakt en moet dat gewoon zelf betalen aan de tegenpartij, tenzij hij ervoor verzekerd is..... dan kan de verzekering TS schadeloosstellen....maar er zijn wel 100 redenen te verzinnen waarom de verzekering niet gaat betalen.

Dan moet TS toch echt zelf in de buidel tasten.... En dat kan hij nu toch al doen? Als ts het normaal vindt dat een fles limonade een vloer vernietigd dan moet hij vooral betalen wat de tegenpartij claimt....

Of zijn maatschappij dat ook normaal vindt is een tweede.
En dat kan hij nu toch al doen? Als ts het normaal vindt dat een fles limonade een vloer vernietigd

Heb ik gezegd dat het Limonade is??
Ik zelf kan dat niet terug zien in me berichten.wel dat het om drinken ging.
Dat een verzekering maatschappij misschien wel 1000 redenen dat kan me niet zoveel boeien,
gaat erover ik ben verzekerd en na 12 weken wil ik wel weten hoe het nu eindelijk zit.
Is toch voor de domme dat je als een gek achter je maatschappij aan moet gaan omdat ze de tegenpartij niks laten weten??
Dat lijkt me een eerlijke vraag van me..
En gezien dat jij elke keer zegt betaal zelf waar moeten we ons dan voor gaan verzekeren als we alles zelf moeten gaan betalen??
daar betalen we toch voor schade maakt dat je daarvoor gedekt bent?

Gesloten