Nee, "ze" hadden een aanbiedingsdag: Voor alle verzekerden: vandaag, zonder enige reden, betalen wij een schadeclaim . Nou moet de Verzekering Maatschappij nog wel geboren worden maar zodra dat plaats vind: ik ben nr. 1 in de rij!!!ruud_a schreef:harley68 schreef: moet je daar schade voor hebben gehad, of kun je dat geld ook gewoon zo krijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iPad vergeten in vliegtuig
Re: iPad vergeten in vliegtuig
-
Beetje laat,maar vorig jr liep er iemand buiten met zijn ipad,die werd uit handen gerukt,natuurlijk staat dat aan om hem te traceren,ja dit geloof je niet mar waar gebeurd 6 politiewagens en een heli vanuit dodrecht naar mijn woonplaats om die auto te volgen waar die gasten in zaten die de ipad gejat hadden,leek wilde westen hier wel..een ipad,mag wat kosten,,,hadden zin in actie die avond geloof ik..nou ga ik ook niet oprn bloot met mijn ipad op straat lopen,kan niet meer deze tijd,al vind ik blijf met je fikken van mijn spullen..sjoegel schreef:Een heli ?Hier werd keer heli ingezet!!!!
Vind achtervolging prima mar coor een ipad!!!was bizar,heel onze woonplaats zei het..hebben ze niks snders te doen
Bedoel mee te zeggen di g blijft traceerbaar,maar door een slimmerik misschien nu wel uitgezet!??wet niet of dat kan
Voor ts zou ik zeggen. Goede leerschool.zeker mijn ipad gelijk tas in...alles eigenlijk
Jatten ze dan niet je hele tas . Weer een helirozemarijntje schreef: Zeker mijn ipad gelijk tas in...alles eigenlijk
-
Alsik hrm gebruikt heb,bv vliegtuig ,doe hem echt niet in stoel voor me grapjatenormin schreef:Jatten ze dan niet je hele tas . Weer een helirozemarijntje schreef: Zeker mijn ipad gelijk tas in...alles eigenlijk