LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iphone 4 verzekerd bij ProAssist

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
matias

Iphone 4 verzekerd bij ProAssist

Ongelezen bericht door matias »

Meer als twee maanden geleden is mijn Iphone 4 opgehaald. Ik heb een vervangend toestel gekregen wat niet bepaald gelijk was aan een Iphone 4. Vervolgens heb ik nu een tweede vervangend toestel ontvangen omdat de eerste er al zo aan toe was dat deze op gegeven moment vanwege software fouten niet meer op wilde starten. Nu heb ik een Nokia e63 van dik 3 jaar oud die ook niet bepaald te vergelijken is met mijn Iphone. Ook heeft deze telefoon problemen met de accu en is Google Mail niet normaal te synchroniseren. Ik gebruik mijn telefoon ook voor werk, dat is onmogelijk nu.

Verwijzend naar de Algemene voorwaarden iphone verzekering van Pro Assist :

1.6 voor dit toestel afgesloten dat ik in 1e instantie een identieke telefoon zou krijgen, en indien redelijkerwijs door verzekeraars niet meer te verkrijgen is zal de verzekerde een in functie en in kwaliteit gelijkwaardig toestel worden aangeboden. Een vervangende telefoon is altijd nieuw of “als nieuw”.
Ik heb ook telefonisch aangegeven dat ik een iphone als vervanging wilde, maar dit was blijkbaar onmogelijk.

Ongeveer elke 2 dagen bel ik naar ProAssist en krijg ik vage verhalen van waar het probleem ligt en dat ze niks voor me kunnen doen behalve wachten. Wie is er nou leidend hier? Ze kunnen mij dus niet vertellen wanneer ik een toestel van ruim €700,- terug krijg?

Gisteren ook maar een klachten email gestuurd naar webcare. Het maakt me niet meer uit waar ze die telefoon vandaan halen als ik maar een nieuwe krijg. Ik betaal goed geld voor deze verzekering maar meer als 2 maanden wachten op een oplossing zonder enig vooruitzicht van levering vindt ik uitermate belachelijk.

Wat kan ik eraan doen om enigzins andwoordt te krijgen op de vraag wanneer ik mijn telefoon terugkrijg.

iummels

Re: Iphone 4 verzekerd bij ProAssist

Ongelezen bericht door iummels »

Ik heb een soortgelijke ervaring met Proassist:

Ik heb 31 augustus een defecte iphone 4 opgegeven, zou binnen enkele dagen leen iphone krijgen. Na 2 weken pas leentoestel ontvangen, deze kon alleen in ochtend geleverd worden. hiervoor vrij moeten nemen van werk, omdat ik daar niet wegkan om iphone op te halen.
Synchroniseren met itunes niet mogelijk met leentoestel.
Advies was om nieuwe simkaart te gaan halen bij t-mobile shop, dit gedaan, opnieuw aan pc gehangen.
Wederom niet mogelijk om te synchroniseren.
Geleverde iphone 3gs blijkt nu gelocked te zijn!
Opnieuw met proassist gebeld: er zijn geen smartphones leentoestelen én geen iphones beschikbaar tot morgenmiddag! Dit betekend dat ze niet aan de voorwaarden van het contract kunnen voldoen dwz binnen 4 uur (gelijkwaardig) vervangend toestel!!
Argumentatie van Proassist: veel kapotte smartphones en niet genoeg leentoestellen. Dit is al jaren het geval en blijkbaar wordt hier niets maar dan ook helemaal niets mee gedaan!!!

Ik vraag me af hoe het komt dat een verzekering niet aangepakt wordt als ze zich niet aan hun voorwaarden houden.
Als je op google de trefwoorden "klacht" en "proassist" intikt krijg je een hele lijst van problemen.

matias

Re: Iphone 4 verzekerd bij ProAssist

Ongelezen bericht door matias »

OPGELOST:

Naar aanleiding van een klacht op dit forum en een ander, een email naar verschillende adressen van ProAssist en een aantal (vanaf mijn kant) gefrustreerde telefoontjes heb ik uiteindelijk naar T-mobile gebeld. Deze zijn voor mij aan de slag gegaan waarna ik binnen korte tijd de webcare van ProAssist aan de telefoon had die mij kon berichten snel een nieuwe iPhone 4 te leveren. Dezelfde dag werd ik gebeld met de melding dat dit de volgende week al werd en binnen de volgende 3 dagen was er een afspraak gepland. *ik was blij*

Het heeft bijna een seizoen geduurd maar toen had ik ook een nieuwe, perfect werkende, iPhone 4 in mijn handen. Hierbij mijn dank voor de adequate service van T-mobile en de snelle afhandeling DAARNA van ProAssist. Uiteindelijk kan ik niet zeggen tevreden te zijn over de lange duur van de kwestie, het feit dat men mij geen informatie kon verschaffen bij ProAssist en het feit dat ik blijkbaar eerst stennis moet gaan schoppen voordat er wat gebeurt maar uiteindelijk heb ik mijn geliefde telefoon terug.

Ook de after-service van T-mobile was goed, de beste man die mij als eerste had gesproken belde mij na de levering nog of alles goed was afgehandeld.

Gesloten