LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] jubilee Europe schadeverzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Ron Pelt
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jan 2013 16:52

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Ron Pelt »

Als die Jubilee zo slecht reageert en niet tot betaling over wil gaan. Kunnen we toch gezamenlijk iets ondernemen? Dat wat ik allemaal heb gelezen is schandalig. Ik snap hier werkelijk niets van, dat dit zomaar kan.

gerrit1960
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jan 2013 15:17

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door gerrit1960 »

Heb ook een woonborg verzekering en inderdaad moet je nogal wat papieren overleggen ,maar als eenmaal in de molen zit gaat het wel goed.
Jammer dat het niet bij iedereen positief afloopt .
Succes.

Nico66
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2013 13:06

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Nico66 »

Ron Pelt

Goed plan alleen moet Tos Radar er wat aan gaan doen en de nodige aandacht aan schenken.
Ook ik heb de nodige problemen met deze verzekeringsmaatschapij gehad en nog.
Iedere brief moet je aangetekent daar heen sturen want doe je dat niet dan is je brief met claim natuurlijk nooit aangekomen.
Mensen heb je een rechtsbijstandverzekering schakel die dan in want op een andere manier
is het niet te doen bij dit soort volk.

Nico66
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 feb 2013 13:06

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Nico66 »

Nu weer steeds na heel wat mail nog steeds geen reactie terug
Ik ga nu eens kijken bij welke organisaties deze firma is
aangesloten en daar mijn beklag neer leggen.
Wil dit niks gaan uithalen dan ben ik toch verplicht mijn
rechtsbijstandverzekering in te schakelen.
Het lijkt er op alsof je met een criminele bende te maken hebt!
Men zou gewoon je polis op moeten kunnen zeggen en je geld
terug krijgen wat je betaald hebt!

johanmulder
Berichten: 199
Lid geworden op: 25 feb 2004 16:38

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door johanmulder »

Aan de jubilee clienten,
Ook ik ben als belangenbehartiger van een vriend met een woonlasten/arbeidsongeschiktheidsverzekering in aanraking gekomen met de praktijken van verzekeraar Jubilee.Op zich niet bijzonders, helaas, want zij werken duidelijk volgens de nmltc methode van amerikaanse verzekeraars. No money leaves the company. Uw premie hebben ze graag, maar Uw (legitieme) claim liever niet.Deze strategie is altijd belastend voor de klanten die in zake werkloosheid en arbeidsongeschiktheid vaak al te veel op hun bordje hebben.
Ik heb dus eigen ervaring als belangenbehartiger, maar zou wel een poging willen doen om deze zaak meer bekendheid te geven, bijv. door kopij aan te leveren voor programma's als tros radar. Bedenk wel, de omroepmaatschappijen gaan de kastanjes niet uit het vuur halen. Biedt hen een verhaal waar ze mee kunnen scoren en dan kan er garen op de klos komen.Overigen ben ik ook niet in staat om uw persoonlijke belangen te behartigen .Wel vind ik op het forum al nuttige tips over hoe de verzekeraar tegemoet te treden, dus zijn ook reactie van mensen met juridische kennis in deze zeer welkom.Ik geef hieronder mijn eigen e.mail adres en verzamel graag de verhalen (met naam en toenaam) van gedupeerden om ze te bundelen en te proberen op de trom te slaan. Dat ik dit al eerder heb gedaan kun je vinden als je mijn naam als zoekopdracht geeft op dit forum. Ik heb als vervolg op een posting op dit forum met twee anderen de stichting koersplandewegkwijt opgericht die al vanaf 2005 met succes procedeert tegen Aegon.
Met vr.gr.
Johan Mulder.
[email protected]

Stranger
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mei 2013 12:08

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door Stranger »

Goedemiddag,

Wij hebben een probleem met verzekeraar Jubilee. Sinds december 2012 is er een schadedossier in behandeling bij deze verzekeraar. Wij worden van het kastje naar de muur gestuurd. Er worden beloftes gedaan dat wij teruggebeld worden, dit gebeurt vervolgens niet. Wij geven hieronder de gegevens uit het dossier weer:

CONTACT MEMO 2013

schadenr: 527309


Het complete dossier is eind december 2012 ingediend bij Jubilee.

GEBELD MET MW HIDAZI, OP 14 MAART IS INFO OPGEVRAAGD BIJ DE HUISARTS DOOR
DE MEDISCHE AFDELING. ZIJ WACHTEN NOG OP EEN REACTIE.

Adres: Nachtwachtlaan 20, 1058 EA Amsterdam
Telefoon:020 511 4800
Halte/station: Amsterdam Lelylaan

04042013 stukken huisarts zijn voor de paasdagen naar de medisch adviseur gestuurd. hr moussaoui van jubilee gaat mij terugbellen wat de status is bij de medisch adviseur, die door Jubilee wordt ingehuurd.

23042013 gesproken met de heer middel, ik ben niet teruggebeld door dhr moussaoui, de heer middel gaat achter de medische gegevens aan.

03052013 gesproken met de heer middel, ik wordt vanmiddag teruggebeld wat
de status is.

04052013 ik ben niet teruggebeld.

09052013 gesproken met heer middel die aangaf dat het medisch rapport binnen is. Nu is het zaak dat het dossier binnen Jubilee verwerkt wordt en er een uitkering toegekend kan worden. Dit duurde volgens hem 1 week dus eind volgende
week is er duidelijkheid over de toekenning. Eerder bellen had volgens hem geen zin, men heeft tijd nodig op de afdeling om de aanbeveling te verwerken.

15052013 gesproken met mevrouw pluister van jubilee, het medisch rapport is nog niet binnen, ik bel haar vanmiddag weer. We zijn weer terug bij af want dit is in tegenstrijd met
het bericht van de heer middel (hierboven). Ik krijg sterk het gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden.

15052013 weer gesproken met mw pluister die aangaf dat het medisch dossier deze week naar jubilee gezonden wordt, daarna duurt het 1 week voordat de uitkering volgt. ik heb deze boodschap al eerder gehad en vertrouw niet langer op deze informatie. Op mijn verzoek mij door te verbinden met een superieur kreeg ik een negatieve reactie en gaf men aan een klacht in te dienen.

EINDE MEMO

Wij hopen dat AFM is met de gang van zaken bij Jubilee kan veranderen. Op internet kan men genoeg informatie terugvinden van de klachten die cliënten hebben over deze verzekeraar. In verschillende TV programma's is aandacht besteed aan de slechte dienstverlening van deze maatschappij.

Dit is mijn klacht en mijn case dus naar AFM gestuurd. Ik wacht nog 1 week en ga er dan maar persoonlijk naar toe om een afspraak te maken voor een overleg.

Groetjes G.C.

MaartenLinders
Berichten: 6
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:36

Re: jubilee Europe schadeverzekeringen

Ongelezen bericht door MaartenLinders »

Ik word er ook echt helemaal gek van! Het is à la Calimero: wij zijn groot en zij zijn klein...
Ronduit belachelijk! Ik word van het kastje naar de muur gestuurd en blijf in de tussentijd continu maanden wachten. Dan steeds weer de deksel op mijn neus. Ik ben echt naarstig op zoek naar iemand of een organisatie die kan helpen en hun eens goed onderuit haalt!
Ik heb een koophuis. Gekocht toen ik een baan had want anders is er geen hypotheekverstrekker die met je in zee gaat. Nu ben ik volledig arbeidsongeschikt (leuk, not!), waar deze verzekering dus o.a. voor is en die werd mij toen door velen aanbevolen. Maarrr....ik krijg helemaal niks, nada, noppes. Ze keuren mijn verzoek steeds op de gekste vlakken af. Nu bv. dat ik toen al net zo arbeidsongeschikt was als nu. Hoe kom ik dan aan dit huis?!?! En waar is de inleg voor die polis dan gebleven?!
Aanpakken die handel. Iemand voor een petitie of een protestmars?! Anders de IS inhuren om ze eens een keer te laten voelen hoe onmenselijk ze met hun klanten omgaan!?

Gesloten