LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klachten over Pro Assist verzekering (telecom)
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 30 apr 2013 15:59
Klachten over Pro Assist verzekering (telecom)
Wie o wie heeft er klachten omtrent Pro Assist verzekeringen, welke o.a. bij Bel Company, tot januari 2013 aangeschaft konden worden bij T-Mobile en derden.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 16 mei 2013 21:15
Re: Klachten over Pro Assist verzekering (telecom)
hoi
mijn moeder betaald al vanaf 2008 voor de verzekering omdat ze het niet opgezegd krijgt.
weten niet meer wat te doen.
groeten jeroen
mijn moeder betaald al vanaf 2008 voor de verzekering omdat ze het niet opgezegd krijgt.
weten niet meer wat te doen.
groeten jeroen
Re: Klachten over Pro Assist verzekering (telecom)
Hallo,
Ook hier wederom klachten over Pro Assist. Enkele jaren geleden heb ik de grootst mogelijke moeite gehad om een verzekering op te zeggen.
Inmiddels zijn we een paar jaar verder en hebben we 2 Samsungs S4's waarvoor we ook de verzekering op hebben gezegd, tenminste dat dacht ik. Zojuist kom ik erachter dat er van 1 verzekering geen opzegging "bekend" is en deze gewoon weer van mijn rekening afgeboekt wordt. Wat toch op zijn minst vreemd is, aangezien de opzegging door mijn vrienden van de Phone House tegelijkertijd is doorgevoerd voor beide abbonementen.
Na een gesprekje met de klantenservice van Pro Assist werd me dit doodleuk bevestigt. Ik heb de telefoniste gevraagd of ze het dan niet een beetje vreemd vind dat ik bij de abbonnementen tegelijkertijd, lopend op mijn naam, heb opgezegd maar er vreemd genoeg van 1 van de opzegging niets is doorgekomen.
Ik moest me maar melden bij de Phone House, wat ik dus ook maar ga doen vanmiddag. Zij hebben immers een super systeem waarin ze prima bij kunnen houden wat ik allemaal gevraagd en geregeld heb. Inmiddels ben ik daar al zo lang klant dat er zich al een aardige waslijst heeft verzameld. Gewapend met dit bewijs kan ik dan een mail verzenden aan de klantenservice, ik ben benieuwd.
Intussen heb ik de incasso gestorneerd (telefoniste:met het risico op een aanmaning, mevrouw... yeah right!).
Ook hier wederom klachten over Pro Assist. Enkele jaren geleden heb ik de grootst mogelijke moeite gehad om een verzekering op te zeggen.
Inmiddels zijn we een paar jaar verder en hebben we 2 Samsungs S4's waarvoor we ook de verzekering op hebben gezegd, tenminste dat dacht ik. Zojuist kom ik erachter dat er van 1 verzekering geen opzegging "bekend" is en deze gewoon weer van mijn rekening afgeboekt wordt. Wat toch op zijn minst vreemd is, aangezien de opzegging door mijn vrienden van de Phone House tegelijkertijd is doorgevoerd voor beide abbonementen.
Na een gesprekje met de klantenservice van Pro Assist werd me dit doodleuk bevestigt. Ik heb de telefoniste gevraagd of ze het dan niet een beetje vreemd vind dat ik bij de abbonnementen tegelijkertijd, lopend op mijn naam, heb opgezegd maar er vreemd genoeg van 1 van de opzegging niets is doorgekomen.
Ik moest me maar melden bij de Phone House, wat ik dus ook maar ga doen vanmiddag. Zij hebben immers een super systeem waarin ze prima bij kunnen houden wat ik allemaal gevraagd en geregeld heb. Inmiddels ben ik daar al zo lang klant dat er zich al een aardige waslijst heeft verzameld. Gewapend met dit bewijs kan ik dan een mail verzenden aan de klantenservice, ik ben benieuwd.
Intussen heb ik de incasso gestorneerd (telefoniste:met het risico op een aanmaning, mevrouw... yeah right!).