vrienden van ons hebben een ongeluk gehad, ze reed op een provinciale weg en moest links af. Ze gaf richting aan en sorteeerde voor en ja hoor er reed pardoes iemand haar van achteren aan.Politie erbij gehaald en een rapport van op gesteld,alles in kannen en kruiken, wat gebeurd er nadien is er een getuige die zei dat ze geen richting had aangegeven.
Nu na ongeveer 2 jaar is er nog geen uitkering van de verzekering.
Hoe moeten we dit aanpakken alles is aanwezig politie rapport en alles,
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] kop staart ongeval
Re: kop staart ongeval
Heb je een rehtsbijstandverzekering, ofwel bij je auto of een aparte? Die moet je namelijk inschakelen. Of ben je alleen WA verzekerd? Geef wat meer info.
En de politie? Wat zeggen die over die getuige? Ik heb namelijk ook eens te maken gehad met een valse getuige die zich een uur na het ongeluk meldde. De politie geloofde er niets van, heeft de getuigenis opgenomen maar expliciet in het proces-verbaal vermeld dat zij het niet geloofden.
Hoe gedetailleerd is het getuigenverslag? Probeer dat in handen te krijgen. Als je daar om verzoekt MOET de verzekeringsmaatschappij die overleggen. Ga desnoods met die getuigenverklaring naar plaats van het ongeluk en check of die misschien ergens niet kan kloppen. Bijv. zicht van de getuige op de auto's. En als er ten tijde van het ongeval niemand aanwezig was dan alleen jij en de tegenpartij is het helemaal makkelijk. En die getuige? Is op het schadeformulier aangegeven dat er een getuige was of niet?
Please geef antwoord op de voorgaande vragen dan kan ik je misschien helpen. Ik werk al 7 jaar in de schadeverzekeringen en deal dagelijks met autoschades.
Je mag me ook mailen op bovenstaand adres.
En de politie? Wat zeggen die over die getuige? Ik heb namelijk ook eens te maken gehad met een valse getuige die zich een uur na het ongeluk meldde. De politie geloofde er niets van, heeft de getuigenis opgenomen maar expliciet in het proces-verbaal vermeld dat zij het niet geloofden.
Hoe gedetailleerd is het getuigenverslag? Probeer dat in handen te krijgen. Als je daar om verzoekt MOET de verzekeringsmaatschappij die overleggen. Ga desnoods met die getuigenverklaring naar plaats van het ongeluk en check of die misschien ergens niet kan kloppen. Bijv. zicht van de getuige op de auto's. En als er ten tijde van het ongeval niemand aanwezig was dan alleen jij en de tegenpartij is het helemaal makkelijk. En die getuige? Is op het schadeformulier aangegeven dat er een getuige was of niet?
Please geef antwoord op de voorgaande vragen dan kan ik je misschien helpen. Ik werk al 7 jaar in de schadeverzekeringen en deal dagelijks met autoschades.
Je mag me ook mailen op bovenstaand adres.
Volgens mij moeten ze wel uitbetalen achterop is achterop dat je misschien je knipperlicht niet aan had doet volgens mij niet terzake bij een kruising/splitsing rijweg moet je altijd afstand houden.
Wat geeft de verzekeraar als rede op??? dat er niet uitbetaald wordt???
Wat geeft de verzekeraar als rede op??? dat er niet uitbetaald wordt???
Ze geven alleen op dat ze geen richting hebben aangegeven
dat is de enige reden.
Al vaak naar de politie geweest en ook de politie snapt er niets van,daar zegt men de tegenpartij is schuldig ze zijn er achterop gereden.
dat is de enige reden.
Al vaak naar de politie geweest en ook de politie snapt er niets van,daar zegt men de tegenpartij is schuldig ze zijn er achterop gereden.