LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KOPIE Royementsverklaring

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
dolfijntje7

KOPIE Royementsverklaring

Ongelezen bericht door dolfijntje7 »

Ik ben door een verhuizing een originele royementsverklaring kwijt geraakt. Nu heeft de verzekeraar mij een KOPIE gemaild en deze heb ik ingediend bij mijn huidige verzekeraar. Deze geeft aan een KOPIE te weigeren en dus niet mijn bonus/malus trede aan te passen.

Mag dit??

Frantic2

Re: KOPIE Royementsverklaring

Ongelezen bericht door Frantic2 »

huh? 10 jaar geleden misschien, maar tegenwoordig staan alle svj in Roy Data.... althans als je bij een Nederlandse maatschappij was verzekerd, die zich heeft aangesloten bij de Raad van toezicht...(99% vd maatschappijen)

Een kopie wordt nergens geaccepteerd ivm het risico van fraude.

Als je dus echt een schadevrij rijden verklaring hebt gekregen heeft daar ook op gestaan dat dit een waarde document is waarmee je zorgvuldig moet omgaan....en hij wordt ook maar 1 keer verstrekt.

Ben je hem toch kwijt dan is het hetzelfde als het verliezen van 100 euro..... weg is weg.

dolfijntje7

Ongelezen bericht door dolfijntje7 »

Het is een royementsverklaring van een verzekering van een scooter. Deze schadevrije jaren worden niet opgenomen in Roy-Data en alleen op papier verstrekt.

Frantic2

Ongelezen bericht door Frantic2 »

dan ben je het kwijt dus, zonde

Gesloten