LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levensverzekering

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Deltaloyd???

levensverzekering

Ongelezen bericht door Deltaloyd??? »

Wij willen graag onze belevenis met Delta loyd melden.
Sinds 2000 hadden we daar een levensverzekering lopen....dachten wij.
Afgelopen dagen hebben we een adviseur gesproken van een ander bedrijf, en die was wat dingen voor ons aan het uitzoeken, totdat hij over de levensverzekering begon. Wij kregen daar al een hele poos geen post meer van, maar weten wij veel, wij dachten dat het normaal was. Nu heeft die adviseur voor ons naar Delta loyd gebeld, en nu blijkt dat we helemaal geen levensverzekering hebben, terwijl die eigenlijk voor 30 jaar stond?????? Wij vinden dat heel vreemd en willen graag weten of dat vaker overkomen is.

EchteMeisje

Re: levensverzekering

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Wat een raar verhaal zeg.

Heb je ooit een polis ontvangen of premie betaald?

MAJO

Ongelezen bericht door MAJO »

Als ik u was zou ik dat zeker gaan uitzoeken, want de fout kan ook bij de verzekeringsadviseur liggen, maar er klopt helemaal niets van.
Wat een afknapper hoop voor u dat u wel een polis heeft want die krijg je altijd als je wat voor verzekering dan ook hebt afgesloten.
Het is denk ik makkelijk te achterhalen welke adviseur het voor u in orde heeft gemaakt dus heeft afgesloten.
U moet DELTA LLOYD wel verantwoordelijk stellen Heeft u wel iedere maand uw premie betaald? Als dat het geval is dan moet de verzekering vanaf de eerste dag dat ie is afgesloten ook werkelijk tellen zeker als u de polis heeft en op tijd uw premie heeft betaald.
Heeft u ook nooit premie betaald dan kan u
het wel vergeten want een verzekering zonder premie betalen ben ik nog nooit tegengekomen.
Veel Succes

MAJO

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

U schrijft
Sinds 2000 hadden we daar een levensverzekering lopen....dachten wij.
Eerste vraag is dan: waarom dacht u dat?

Liesje1966

Ongelezen bericht door Liesje1966 »

Helaas... De door uw aangebrachte gegevens zijn voor mij onvoldoende om u een goed antwoord te geven.

Het polisblad en de door uw betaalde premies moeten hierover duidelijkheid geven. Een telefoontje naar Delta zegt niets. Ook zij vragen ten alle tijden naar polisnummers.

Wat zegt uw verzekeringsagent die voor u de polis heeft afgesloten?

Uit ervaring kan ik u zeggen dat alleen een schriftelijk antwoord van Delta Lloyd, of u belt zelf met die maatschappij, u de zekerheid kan bieden dat die nieuwe agent wel zo eerlijk tegen u is geweest en niet alsnog een levensverz. bij u wil afsluiten (provisie inkomsten)!

Gesloten