Vorig jaar juni hebben wij onze auto en motor verkocht. De vrijwaringsbewijzen hebben wij opgestuurd, via onze verzekeringsagent, naar de verzekeringsmaatschappij, London. Echter, london bleef maar premie afschrijven en zegt na meerdere keren faxen en kopieen opsturen de vrijwaringsbewijzen niet in het `systeem` te hebben, dus ze hebben ze nooit ontvangen... Vanaf november laten we het afgeschreven bedrag telkens storneren door de bank, en dan krijgen we binnen 2 dagen een brief dat ze geen geld af kunnen schrijven (dan reageren ze dus in een keer wel snel....). Nu is het zover dat we bij de bank hebben geregeld dat london helemaal geen geld meer van onze rekening af mag schrijven. De ene afdeling van london heeft ondertussen begin van dit jaar een bewijs gestuurd hoeveel no claim wij hebben opgebouwd omdat we uit de verzekering zijn, en de andere afdeling blijft volhouden dat ze niets hebben ontvangen en in het systeem alleen een adreswijziging hebben staan van ruim een jaar geleden... Ze hebben ook ondertussen een incassobureau ingeschakeld omdat ze geen geld meer van onze rekening af kunnen schrijven, maar die hebben gelukkig na contact te hebben gehad met mijn verzekeringsagent wel begrepen dat de fout niet bij ons ligt... ben benieuwd wat london nog meer in petto heeft voor ons, maar erg moe wordt ik wel van dat hele gezeur....
Hierbij wil ik mensen dan ook waarschuwen voor verzekeringsmaatschappij london... je komt er nooit meer van af
(is natuurlijk ook een manier van zaken doen, gewoon je post en faxen niet behandelen, wat je niet ziet, bestaat niet....)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] london verzekeringen, daar kom je niet vanaf!
-
Re: london verzekeringen, daar kom je niet vanaf!
Ik vind het een beetje te ver gaan om op basis van deze zaak een verzekeraar negatief af te schilderen. Overal gebeurt wel wat.
Ikzelf heb jaren geleden bij London gewerkt (toen heette het nog ELVIA Schadeverzekeringen, locatie Groningen). Een topbedrijf met day in day out verwerking. Tuurlijk, waar menselijk wordt gehandeld, daar ontstaan wel eens fouten.
Aan uw verhaal te zien staat zelfs het incassobureau achter u, daar waar het aankomt op wie de schuldige in dit alles is; of uw agent, omdat deze de stukken niet heeft aangeleverd (uit uw verhaal maak ik niet op of uw agent dit al dan niet is vergeten), óf LONDON, omdat de stukken bij de post zijn zoekgeraakt.
Hoe dan ook, gewoon een kopie vrijwaring inzenden van beide objecten, dan moet het imo gewoon goedkomen.
Groet,
Chris
Ikzelf heb jaren geleden bij London gewerkt (toen heette het nog ELVIA Schadeverzekeringen, locatie Groningen). Een topbedrijf met day in day out verwerking. Tuurlijk, waar menselijk wordt gehandeld, daar ontstaan wel eens fouten.
Aan uw verhaal te zien staat zelfs het incassobureau achter u, daar waar het aankomt op wie de schuldige in dit alles is; of uw agent, omdat deze de stukken niet heeft aangeleverd (uit uw verhaal maak ik niet op of uw agent dit al dan niet is vergeten), óf LONDON, omdat de stukken bij de post zijn zoekgeraakt.
Hoe dan ook, gewoon een kopie vrijwaring inzenden van beide objecten, dan moet het imo gewoon goedkomen.
Groet,
Chris
nou mijn verzekeringsagent heeft de papieren meer dan 3x gefaxt, ik ben er bij geweest dat hij ze de eerste keer faxte, ik heb zelf nog een keer gefaxt naar london. Bovendien heeft mijn verzekeringsagent een half jaar teveel betaalde premie aan mij terugbetaald terwijl hij dat van london nog niet had gehad.... niet echt een reden om de verzekeringsagent dan te wantrouwen... verder had hij nog meer klanten die nadat ze bij london weg gingen ineens maar de helft van de schadevrije jaren op papier kregen (en dat was niet een eenmalig iets). Maar ik kan me voorstellen dat als je bij dat bedrijf hebt gewerkt je niet graag negatieve dingen daarover hoort....
-
Het boeit mij niet of er wel of geen negatieve dingen worden gezegd over mijn vorige werkgever. Elke werkgever maakt fouten, hoe dan ook. Het gaat er alleen om hoe vaak die fouten worden gemaakt.
Om op basis van bovenstaand geval een verzekeraar als slecht af te schilderen vind ik dus ver gaan. Hetgeen niet wegneemt dat ik het wel een kwalijke zaak vind dat dit zo gaat. LONDON had dat uiteraard zelf ook liever anders gezien, maar ja...
Is de zaak inmiddels opgelost?
Om op basis van bovenstaand geval een verzekeraar als slecht af te schilderen vind ik dus ver gaan. Hetgeen niet wegneemt dat ik het wel een kwalijke zaak vind dat dit zo gaat. LONDON had dat uiteraard zelf ook liever anders gezien, maar ja...
Is de zaak inmiddels opgelost?
Beste Skydivesaskia,
Wij willen graag onze fout oplossen en de ergernis bij u wegnemen. Graag zouden wij uw adresgegevens ontvangen. Mailt u deze dan naar [email protected]
Wij willen graag onze fout oplossen en de ergernis bij u wegnemen. Graag zouden wij uw adresgegevens ontvangen. Mailt u deze dan naar [email protected]