LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Loyalis verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Misha

Loyalis verzekeringen

Ongelezen bericht door Misha »

Vandaag kreeg ik een brief van Loyalis verzekeringen waarin staat dat ik bij Loyalis verzekeringen meerdere verzekeringen heb afgesloten.Op de achterkant van de brief zou een overzicht staan van de verzekering(en) die ik zou hebben afgesloten via Loyalis verzekeringen. Op de achterkant van de brief staat iets over Inkomen bij arbeidsongeschiktheid. Maar volgens mij is dit geen statusoverzicht van een verzekering die ik via Loyalis heb afgesloten.

In de brief staat dat Loyalis nauw samenwerkt met het ABP. In de brief wordt verzocht toestemming te geven voor het opvragen van gegevens bij het ABP. Ik zou dan een bijgevoegde machtiging moeten invullen en opsturen.

Het opmerkelijke van dit verhaal is dat ik volgens mij helemaal geen verzekeringen heb lopen via Loyalis verzekeringen. Ik ben semi ambtenaar en mijn pensioen loopt inderdaad via het ABP. Mijn overige verzekeringen lopen via een andere verzeringsmaatschappij.

Kan iemand mij wat meer vertellen over Loyalis verzekeringen? Is het een betrouwbare verzeringsmaatschappij? Ben ik misschien toch buiten mijn weten om verzekerd via Loyalis verzekeringen of is deze brief een goedkope truc om persoonlijke informatie over mij op te vragen bij het ABP? Werkt Loyalis verzekeringen inderdaad nauw samen met het ABP?

Misha

Re: Loyalis verzekeringen

Ongelezen bericht door Misha »

Ik ben er achter gekomen dat Loyalis verzekeringen vroeger een onderdeel was van het ABP. Er is dus niks mis met deze verzekeringsmaatschappij. Reageren is niet meer nodig.

Gesloten