LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Maandenlange problemen bij Proassist

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
iummels
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2011 10:53

Maandenlange problemen bij Proassist

Ongelezen bericht door iummels »

Ik heb op 31 augustus een defecte iphone 4 opgegeven, zou binnen enkele dagen leen iphone krijgen.

Na 2 weken pas leentoestel ontvangen, deze kon alleen in ochtend geleverd worden. Hiervoor vrij moeten nemen van werk, omdat ik daar niet weg kan om iphone op te halen.
Synchroniseren met itunes niet mogelijk met leentoestel.
Advies was om nieuwe simkaart te gaan halen bij t-mobile shop, dit gedaan, opnieuw aan pc gehangen.
Wederom niet mogelijk om te synchroniseren.
Geleverde iphone 3gs blijkt nu gelocked te zijn!
Opnieuw met proassist gebeld: er zijn geen smartphones leentoestelen én geen iphones beschikbaar tot morgenmiddag! Dit betekend dat ze niet aan de voorwaarden van het contract kunnen voldoen dwz binnen 4 uur (gelijkwaardig) vervangend toestel!!
Argumentatie van Proassist: veel kapotte smartphones en niet genoeg leentoestellen. Dit is al jaren het geval en blijkbaar wordt hier niets maar dan ook helemaal niets mee gedaan!!!

Hierboven mijn klacht van 13 september.
Hierop heb ik van jullie een reactie ontvangen en was ook erg tevreden
met de snelle afhandeling.
Helaas bleek de "nieuwe" iPhone 4 die ik 4 oktober van Proassist heb
ontvangen wederom defect.

De headphone ingang werkt niet en de foto's zijn van zeer slechte
(overbelichte) kwaliteit.
Het gevolg hiervan is dat ik de iPhone opnieuw heb opgestuurd, en
kreeg ik uiteindelijk een iPhone leentoestel, helaas is dit een Iphone
3. Het is niet mogelijk om deze te synchroniseren met de door mij
gemaakte reservekopie van de iphone 4.
Hierdoor zijn al mijn agenda afspraken en notities te komen vervallen.
Ik werk op een intensive care en alle afspraken zijn zeer belangrijk.
Ik ben hierdoor een aantal afspraken misgelopen.

Ik heb een aantal acties ondernomen om deze reservekopie toch te
synchroniseren (oa via de helpdesk bij Apple).
Uiteindelijk blijkt dat de iphone 3 NIET kan synchroniseren met een iphone 4.

Vervolgens weer een aantal malen contact opgenomen met Proassist, zonder resultaat.
Vanochtend werd ik eindelijk gebeld door een medewerker van de claimservice. Ze verzekerde me dat ik vanavond door een koerier een Iphone 3GS gebracht zou krijgen. Een uur later dan afgesproken is de koerier aan de deur en wat blijkt: GEEN Iphone 3GS!!!!!!

Nadat hij met de planning van Proassist heeft gebeld bleek dat ze geen onderscheidt maken tussen een Iphone 3 en een Iphone 3GS.

Hoe kan het mogelijk zijn dat decommunicatie binnen hun bedrijf zó ongelofelijk slecht verloopt? Ik sta hier echt versteld van en ben dan ook zeer ontevreden en boos.
Ik betaal meer dan 12 euro per maand voor een verzekering en een service die ze niet kunnen nakomen, het is schandalig!!!!

Gesloten