Per toeval ontdekte ik maandag dat mijn aantal schadevrije jaren in Roy data niet klopt.
Gelijk contact gezocht met mijn vorige verzekeraar, die had een fout gemaakt en is bereid deze te corrigeren.
De verzekeraar die ik daarvoor had, weigert medewerking.
Daar ik de papieren niet meer heb, moet ik me maar erbij neerleggen.
Wat kan ik doen om dit toch nog gecontroleerd te krijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mijn aantal schadevrije jaren in Roy-data klopt niet
Re: Mijn aantal schadevrije jaren in Roy-data klopt niet
Volgens mij krijg je bij aanvang van de verzekering toch te horen op welke gegevens de premie gebaseerd is? Zeker als dit afwijkt van wat je zelf doorgeeft. Als je er dan achter komt dat de vorige verzekeraar en door heeft gemaakt, dan is dat nog op te lossen. Maar een fout van de verzekeraar daar weer voor, dat zul je dan te laat voor zijn.
-
Zelf opvragen bij Roy Data: https://www.seps.nl/home/roy-data/inzag ... formulier/
Gecontroleerd of gecorrigeerd? Maar wat moet die voorlaatste verzekeraar corrigeren dan, toen was de fout toch nog niet gemaakt?Madh72 schreef:Per toeval ontdekte ik maandag dat mijn aantal schadevrije jaren in Roy data niet klopt.
Gelijk contact gezocht met mijn vorige verzekeraar, die had een fout gemaakt en is bereid deze te corrigeren.
De verzekeraar die ik daarvoor had, weigert medewerking.
Daar ik de papieren niet meer heb, moet ik me maar erbij neerleggen.
Wat kan ik doen om dit toch nog gecontroleerd te krijgen?