LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Haras1947
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2017 23:41

Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Haras1947 »

Ouderen zijn / worden de dupe van de googeltruc van modules aan/uit.

Er zijn ouderen die niet voldoende op de hoogte zijn en vergeetachtig worden hiervan.
FBTO speelt daarop in, zonder er rekening met de ouderen te houden.
Men wijst een aanvraag voor vergoeding kei hard af, omdat de module niet aan stond wat niet controleerbaar is, noch door FBTO noch de ouderen.
Zo is dat mij ook overkomen. Het gaat hier om een ingediende nota van 2014.

Ik - 69.5 jaar - diende een aanvraag voor een vergoeding in voor de aanschaf van een bril.
FBTO wees de aanvraag af, terwijl ik nota bene een extra aanvullende aanverzekering had afgesloten en in de veronderstelling was dat ik voor een vergoeding in aanmerking kom. Ik kan nu fluiten naar mijn euries en FBTO kan weer een BOBO zijn bonus aanvullen. :(

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Frantic2 »

??? een nota van 2014 in 2017 declareren??? En nu is het de schuld van FBTO dat u de module niet aan had staan?

u kan toch mbv uw maandelijkse afschrijving aannemelijk maken dat hij aan stond?

witte angora
Berichten: 31975
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door witte angora »

Haras1947 schreef:Ouderen zijn / worden de dupe van de googeltruc van modules aan/uit.

Er zijn ouderen die niet voldoende op de hoogte zijn en vergeetachtig worden hiervan.
FBTO speelt daarop in, zonder er rekening met de ouderen te houden.
Men wijst een aanvraag voor vergoeding kei hard af, omdat de module niet aan stond wat niet controleerbaar is, noch door FBTO noch de ouderen.
Zo is dat mij ook overkomen. Het gaat hier om een ingediende nota van 2014.

Ik - 69.5 jaar - diende een aanvraag voor een vergoeding in voor de aanschaf van een bril.
FBTO wees de aanvraag af, terwijl ik nota bene een extra aanvullende aanverzekering had afgesloten en in de veronderstelling was dat ik voor een vergoeding in aanmerking kom. Ik kan nu fluiten naar mijn euries en FBTO kan weer een BOBO zijn bonus aanvullen. :(
Ik vermoed dat je bedoelt: FBTO moet oppassen niet de dupe te worden van goocheltrucs met aan/uit modules door ouderen. Klopt dat zo'n beetje?

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Als FBTO klant vind ik dit topic onzinnig. Kan me hier totaal niet in vinden.

witte angora
Berichten: 31975
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is ook onzinnig. We zeggen in verzekeringsland wel eens dat je een brandend huis niet kunt verzekeren. Dit is een huis dat kennelijk drie jaar geleden is afgefikt, en nu verwacht de topicstarter door middel van het eenmalig betalen van een maandbedragje de complete nota vergoed te krijgen.

Dat gaat het niet worden nee.

Haras1947
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 feb 2017 23:41

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Haras1947 »

Het is jullie waarheid en ervaring, met alle respect.
Maar ik heb ook mijn waarheid en ervaring, die is subjectief zoals die van u ook.
Wie er wel gelijk heeft of gaat winnen , daar gaat het hier niet om,
Het gaat hier om de ouderen die niet overal van op de hoogte zijn, die vergeetachtig zijn enz. enz. daar wordt geen rekening mee gehouden

Moneyman
Berichten: 31143
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Moneyman »

Haras1947 schreef: Het gaat hier om de ouderen die niet overal van op de hoogte zijn, die vergeetachtig zijn enz. enz. daar wordt geen rekening mee gehouden
Met alle respect, maar moeten die ouderen dan misschien gewoon geen modulaire verzekering kiezen? Ook ouderen hebben gewoon hun eigen verantwoordelijkheid.

stofzuigertje

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je de aan of uit datum noteerde en wat je aan of uitgezet hebt.....
En als je in 2014 een vergoeding uitzet en later denk dat deze nog aan staat als je iets nodig hebt.....
Voor je iets doe, eerst controleren of gewoon normale verzekering kiezen elders die nauwelijks duurder of soms goedkoper is.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Modules aan-/ uitzetten van FBTO

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Moneyman schreef:
Haras1947 schreef: Het gaat hier om de ouderen die niet overal van op de hoogte zijn, die vergeetachtig zijn enz. enz. daar wordt geen rekening mee gehouden
Met alle respect, maar moeten die ouderen dan misschien gewoon geen modulaire verzekering kiezen? Ook ouderen hebben gewoon hun eigen verantwoordelijkheid.
+1.
Oud en wijs, nietwaar?
Haras1947 schreef:Het is jullie waarheid en ervaring, met alle respect.
Maar ik heb ook mijn waarheid en ervaring, die is subjectief zoals die van u ook.
Wie er wel gelijk heeft of gaat winnen , daar gaat het hier niet om,
Het gaat hier om de ouderen die niet overal van op de hoogte zijn, die vergeetachtig zijn enz. enz. daar wordt geen rekening mee gehouden
Maar even zonder gekkigheid... Je nagelt FBTO publiekelijk aan de schandpaal met ongefundeerde beschuldigingen.
Dat is niet eerlijk he.

Oud of niet oud, zelf nadenken en verantwoordelijkheid nemen voor je beslissingen is gewoon onderdeel van volwassen zijn.

Gesloten