Via independer heb ik een verzekering bij Bruns ten brink.
Sinds deze week heb ik een pioneer DVD/Navigatie systeem in de auto.
Ook heb heb ik een nieuw alarm (Klasse 3)in laten bouwen omdat naar mijn idee die van de auto niet goed genoeg is.
Nu kreeg ik van Independer te horen dat de verzekering mijn polis niet wil aanpaseen omdat de waarde te hoog is.
Er staat nergens dat het niet kan en als ik een offerte via independer aanvraag en het bedrag invul kom ik toch o.a. uit bij bruns te brink.
Zjin er meer mensen met een vergelijkbaar probleem?
En kan ik mijn verzekring nu zomaar op zeggen?
En kan ik het restant bedrag terug eisen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Navigatie niet te verzekeren.
Re: Navigatie niet te verzekeren.
Niet elke verzekeraar is bereid om in elke auto voor een ongelimiteerd bedrag aan accessoires te verzekeren. Hij mag dus grenzen stellen naar soort (wel radio, géén flatscreen) of bedrag (wel tot Eur 1.000, of tot 10% cascowaarde, maar niet 25.000,-).
Als u van bestaande verzekeraar wil wisselen kan dat altijd; u krijgt niet altijd pro rata premie terug. (U wilt kennelijk onder de overeenkomst uit; niet de verzekeraar). Zie de polisvoorwaarden voor de vraag over restitutie.
Als u van bestaande verzekeraar wil wisselen kan dat altijd; u krijgt niet altijd pro rata premie terug. (U wilt kennelijk onder de overeenkomst uit; niet de verzekeraar). Zie de polisvoorwaarden voor de vraag over restitutie.
Re: Navigatie niet te verzekeren.
koop een wegenkaart goedkoper makkelijker up to date te houden en als je hem kwijt raakt heb je voor nag geen €10,- een nieuwe en voor de vakantie ga naar de ANWB en haal gratis route kaarten elk jaar weer bijgewerkt.