Uit OP:john18 schreef:Fijn dat u duidelijk hebt laten weten dat u de tussen persoon niet op de hoogte heb gesteld. Was eerder niet duidelijk. Maar hoe kan u dan wel een nieuwe polis blad ontvangen? Gaat het bij u digitaal en via de post? Want bij mij gaat alles digitaal ook de rekening. Daar heb ik voor gekozen.
Uit de tweede post van TS:Simpeltoch schreef:Het probleem is dat wij hier geen bericht van hebben ontvangen; in het portaal van haar internetbankieren is niets te vinden over een mislukte incasso en de verzekeraar geeft zelf aan hier alleen per post over gecommuniceerd te hebben (zowel over de mislukte incasso, als de opzegging), maar dat hier geen reactie op is gekomen. Dit laatste kan kloppen omdat wij twee jaar geleden zijn verhuisd en in het klantportaal nog ons oude adres vermeld stond.
Volgens mij was TS duidelijk en TS geeft aan te erkennen dat dit onder de eigen verantwoordelijkheid valt.Simpeltoch schreef:Bedankt voor je uitgebreide reactie. Ik ben blij om te horen dat we (waarschijnlijk) zonder problemen een andere verzekering kunnen afsluiten.Julie4444 schreef:Simpeltoch schreef:Zij ... kunnen.
Verder ben ik het helemaal met je eens dat er ook sprake van eigen verantwoordelijkheid, en dat als het adres op tijd was gewijzigd er niets aan de hand zou zijn.
Iets beter lezen dus.