LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet uitbetalen na inbraak door rvs
niet uitbetalen na inbraak door rvs
In nov.2004 is er bij ons ingebroken.De politie is er bij geweest en de technische recherche heeft er een rapport van gemaakt.Wij hebben toen van de politie een schade formulier gekregen en hier op precies ingevuld wat er gestolen was,dit is door de verzekering meegenomen.Nu na 4 maanden krijgen wij ineens het bericht thuis dat de rvs niks uitkeerd omdat we volgens hun fraude hebben gepleegt??Dit omdat we hetzelfde schade formulier nooit bij de politie hebben afgegeven(kan toch ook niet als je er maar 1 van hebt en deze in hun bezit is)Omdat het bij de politie dus niet precies bekend is wat er gestolen is,ziet de rvs dit als fraude,dan zal het wel gelogen zijn..Wie weet hoe je dit op kunt lossen,want wij gaan hier natuurlijk niet mee akkoord!!Het is de eerste keer in 12 jaar dat we iets opgeven aan de verzekering en door onwetendheid wordt je dus zo gestraft,ze hadden in die 4 maanden toch ook wel even kunnen bellen en uitleg kunnen geven hoe je dit moet afhandelen????
Re: niet uitbetalen na inbraak door rvs
had je geen kopie gemaakt dan? dan had je die toch aan de politie kunnen geven. of heb je dat formulier samen met de verzekeringsman ingevuld?
we hebben de papieren inderdaad met de man van de verzekering ingevuld,hij heeft deze papieren toen meegenomen en na een week of twee weer bij ons afgegeven(alles bij elkaar dus al ruim een maand na de inbraak)Er is door niemand tegen ons vermeld dat we deze papieren ook bij de politie af moesten geven dus we hebben dat ook niet gedaan,helaas..Misschien een beetje dom van ons maar wij zijn niet bekend met dit soort zaken en wisten dus ook niet hoe we dat precies moesten regelen
als ik jou was dan zou ik het schadeformulier alsnog bij de politie afgeven en vervolgens de verzekering inlichten dat de politie het schadeformulier wel heeft . dan kunnen ze er denk ik niet meer omheen.
Of anders de tussenpersoon verantwoordelijk stellen omdat hij essentieële informatie niet verstrekt heeft. Hij had moeten en kunnen weten dat dit gevraagd zou worden.
hallo ik las je verhaal en de rvs heeft bij ons het zelfde gedaan we hebben een inbraak gehad in okt 2004 . na maanden kwam er een brief dat ze niets uitkeerden omdat er verschillende verklaringen waren afgelegd ,we hadden de waarde opgegeven van de spullen die weg zijn bij de politie en tegen de expert zijn we zo eerlijk geweest om te zeggen dat wij dat er niet voor betaald hebben ,dus zegt de rvs fraude in het spel wij laten het echter er ook niet bij zitten , en ik heb alles doorgestuurd naar de klachtencommisie moeten jullie ook doen ik hoop nog wat van jullie te horen groetjes vlinder
hallo ik heb jullie laatst een berichtje gestuurd dat wij het zelfde meegemaakt hebben maar ik heb nog een vraag zijn jullie vervolgens ook uit de verzekering gegooid???? graag wil ik hier wat meer van weten ik hoop dat je wat laat horen mvg vlinders
hallo vlinders,wij zijn inderdaad ook uit de verzekering gegooit en bij justitie vermeld als onbetrouwbare personen????Wij hebben nu dus ook problemen met ons te verzekeren bij een andere verzekeringsmaatschappij...Echt belachelijk allemaal!!Wij hebben er nu wel een advocaat op gezet en volgens haar staat de rvs bekend om het niet uitbetalen om wat voor reden dan ook,ze zoeken wel iets..Zij heeft iig al meerdere zaken tegen rvs gehad..Je hoort de verdere vorderingen wel,jullie ook veel succes....
hallo jullie zitten met het zelfde probleem als ons ik zou graag willen weten of jullie advocaat deze zaak ziet zitten en hoeveel kans er is om te winnen want wij zijn ook naar een advocaat geweest en onze eerste bijdrage zal al gelijk 800 euro zijn die wij moeten betalen dat geeft niets maar ik wil de zekerheid dan ook hebben dat wij winnen want ik gun de rvs niet dat dit ons zoveel geld kost en dadelijk op niets uit draait groetjes vlinders en jullie heel veel succes
hallo vlinders,onze advocaat durft er verder geen uitspraak over te doen hoe sterk we staan.Het is natuurlijk een hele grote verzekeringmaatschappij en het is hen woord tegen het onze en de rvs doet er nattuurlijk ook alles aan om niet uit te hoeven keren!!Ik moet er wel bij vertellen dat mijn vriend door zijn ziekte arbeidsongeschikt is en dus een uitkering krijgt,wij hebben dus een pro-deo advocaat toegewezen gekregen en onze eigen bijdrage is maar 90 euro.Ik zou ook niet weten wat ik zou doen als dat 800 euro was....IK hou je verder wel op de hoogte, Succes....