LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] no claim teruggave nog altijd niet binnen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
rob1977

no claim teruggave nog altijd niet binnen

Ongelezen bericht door rob1977 »

Vandaag heb ik voor de derde maal telefonisch contact opgenomen met zorgverzekeraar Ohra over mijn niet uitbetaalde no claim teruggave. Ik heb een schrijven gedateerd 22 maart '06 van de Ohra ontvangen waarin staat dat ik recht heb op de maximale no claim teruggave van 255 euro. Tevens stond er in de brief dat mijn rekeningnummer bij de administratie niet bekend was. Nogal raar, want ik maakte al vier achtereenvolgende jaren de premie via hetzelfde rekeningnummer maandelijks over :roll:
Het bijgevoegde antwoordformulier waar ik mijn rekeningnummer op moest invullen heb ik direct ingevuld en nog voor 1 paril gepost.
Vandaag 26 juni kon de Ohra mij nog steeds niet vertellen wanneer de 255 euro wordt overgamaakt.
Zijn er meer mensen die hun teruggave nog steeds niet binnen hebben? Zo ja, wat voor actie hebben zij ondernomen om de teruggave te bespoedigen?
Laatst gewijzigd door rob1977 op 27 mei 2006 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Wubo

Re: no claim teruggave nog altijd niet binnen

Ongelezen bericht door Wubo »

Ze moeten niet zeuren, dat kunnen ze zo opzoeken en regelen, twee drukken op de knop en hoppa, ze zien gegevens en dergelijke in computer, en als u altijd via hetzelfde rek.nr. heeft betaald, kunnen ze u nu zomaar opeens niet vinden. :? yeah right!!!
Kzou me maaris afvragen of u wel daadwerkelijk recht op die teruggaaf hebt, ja dus blijkbaar...
Maar als je weet waar je staat kan je ze erop wijzen.

Had van mijn verzekering ook nog niets teruggekregen, gebeld, en zou met 14 dgn. tijd geregeld zijn.
Heb naam gevraagd van degene met wie ik sprak, na 14 dgn. nog niets gehoord.
Bel vervolgens terug en leg het in 3 zinnen uit en met wie ik gesproken had, vervolgens binnen een week tijd op mijn rek.nr.

kazana

Re: no claim teruggave nog altijd niet binnen

Ongelezen bericht door kazana »

Wees maar blij ik kreeg wel de no-claim terug op tijd en kreeg vorige week een brief dat ik het terug mag betalen :x

Gesloten