LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] northwest verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
gerrieo

northwest verzekeringen

Ongelezen bericht door gerrieo »

Via internet gevraagd informatie over premie betaling van uitvaartverzekering.bij northwestverzekeringen.
formulier ingevuld ,niet direct afsluiten maar informatie.
Werd 3x gebeld komt het u uit ivm de uitvaartverzekering ,mijn antwoord nee , mag ik u terug bellen ,mijn antwoord ja .
Dan gaat de telefoon ,vriendelijke meneer zullen wij even doornemen wat uw wensen zijn .
Vragen ,ik antwoorden gegeven wat ik wel wil en niet wil ,gesprek van een 25 minuten .
Dan een offerte die mail ik u even . dan verteld de vriendelijke meneer sinds januari is vast gesteld dat wij u moeten laten weten wat u moet betalen voor deze bemiddeling 275 euro .
Die gegevens moeten aan het begin van het gesprek verteld worden ,wat dat gesprek mij gaat kosten.
Ook al ga ik de offerte niet afsluiten voor de bemiddeling van ( regel uitvaart.nu ) het gesprek , moet ik toch de 275 euro betalen ,wat ik dus niet van plan ben.
Wat zijn mijn rechten.
In de offerte van northwest dat word dan .regel uitvaart.nu . en factua wil dan graag de 275 euro van mijn rekening afschrijven ???
wie kan mij antwoord geven op dit ,heb nog niets afgesloten .

Lisare

Re: northwest verzekeringen

Ongelezen bericht door Lisare »

Het staat toch duidelijk op de website.

Telefonisch advies € 125,00 + € 50,00 per verzekerde.

Welkom in de nieuwe (volgens de overheid door de consument gewenste) wereld van provisievrije produkten. U zult helaas niet de laatste consument zijn die toch niet zo blij is met deze nieuwe werkwijze.

Rover&koe

Ongelezen bericht door Rover&koe »

Het klopt niet meneer. Onlangs heb ik ook een verzekering afgesloten. Deze advieskosten werden pas in rekening gebracht indien ik de verzekering ook zou afsluiten.
Meerdere malen heb ik goede contacten gehad. Voor al deze contacten hoefde ik echter niets
te betalen. Er is voor mij meerdere malen het e.e.a. doorgerekend, waarna ik een passend advies
verkreeg. Het kan dus echter niet zo zijn dat bij het verkrijgen van een offerte je in ieder geval
een bepaald bedrag moet betalen, zonder dat je akkoord gaat met de offerte. Hopende heeft U hier wat aan. In ieder geval ben ik tevreden over deze dienstverlening.

ruud_a

Ongelezen bericht door ruud_a »

het lijkt me dat er alleen kosten berekend kunnen worden als er bemiddeld wordt voor de verzekering
niet bij algemene informatie over North West
aan de andere kant moet het dan ook wel duidelijk zijn dat u nog niet aan het stadium van bemiddeling wilt gaan beginnen
waarschijnlijk had u zeer snel moeten roepen dat u geen offerte wilde
ik ben bang dat de adviseurs hun streken niet hebben verleerd
[had ik ook niet verwacht; van die adviseur die op het forum een discussie aan wilde gaan over de eerlijkheid van de nieuwe adviseur heb ik ook niets meer gelezen
misschien dat die zich nu liever op andere forums richt]

Gesloten