Als gevolg van een fusie tussen Interpolis en Achmea, worden mijn verzekeringen bij Interpolis m.i.v. 1 maart 2008 omgezet naar Centraal Beheer Achmea. Om deze omzetting mogelijk te maken beëindigt Interpolis per vervaldatum (29 februari 2008) mijn verzekeringen.
Kan ik nu m.i.v. 29 februari 2008 ook zonder opzegging voor een andere verzekeraar kiezen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Omzetting verzekeringen van Interpolis naar Centraal Beheer
Re: Omzetting verzekeringen van Interpolis naar Centraal Beheer
ja dat kan, de voorwaarden veranderen, nl andere maatschappij
Nou, als je niet opzegt, dan lopen de verzekeringen wel gewoon door...
Ik neem aan dat je wilt weten of je nu zonder problemen kunt opzeggen en naar een andere verzekeraar gaan? Dat kan inderdaad.
Ik neem aan dat je wilt weten of je nu zonder problemen kunt opzeggen en naar een andere verzekeraar gaan? Dat kan inderdaad.
Dat kan niet zomaar. Als de verzekeringsvoorwaarden hetzelfde blijven of zelfs beter worden, dan heb je de gewone opzegtermijn in acht te nemen. Alleen als de voorwaarden verslechteren kan je opzeggen.
Dat het beestje een andere naam krijgt, is geen reden om op te kunnen zeggen zonder de opzegtermijn in acht te nemen.
Vladja
Dat het beestje een andere naam krijgt, is geen reden om op te kunnen zeggen zonder de opzegtermijn in acht te nemen.
Vladja
Het is een ander bedrijf, dus niet zomaar een andere naam.
Centraal Beheer is overigens wel een goede verzekeraar.
Misschien loont het wel om op te zeggen, als je meerdere verzekeringen hebt dan kan je dikwijls korting krijgen als je ze bij een verzekeraar onderbrengt.
Centraal Beheer is niet meer goedkoop dus kijk even op de bekende vergelijkingssites.
Centraal Beheer is overigens wel een goede verzekeraar.
Misschien loont het wel om op te zeggen, als je meerdere verzekeringen hebt dan kan je dikwijls korting krijgen als je ze bij een verzekeraar onderbrengt.
Centraal Beheer is niet meer goedkoop dus kijk even op de bekende vergelijkingssites.