LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
Omdat verschillende medewerkers ons verschillende toezeggingen hebben gedaan hebben wij ons pasgeboren zeer zieke kindje niet kunnen verzekeren voor haar eerste 3 levensmaanden. Gelukkig hebben wij inmiddels wel een goede ander verzekering gevonden. De kosten.......na jaren klant te zijn geweest.....daar plukken wij de vruchten van!
Re: onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
Vaag verhaal. Wat is er gebeurd? Wel een aanmeldingsformulier ingestuurd?
Re: onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
geen vaag, maar een heel ingewikkeld vehaal. Er spelen verschillende zaken doorelkaar in deze zaak.
Een van de grootste boosdoeners is miscommunicatie door de medewerkers van de helpdesk. Waar in veel bedrijven gebruik van wordt gemaakt, maar waar vaak buraeucratisch en onproffesioneel wordt gehandeld. In geval van echte interesse wel meer toelichting op dit bericht, anders mag dit bericht beschouwd worden als een uiting van grote boosheid tgv van onmacht.
Een van de grootste boosdoeners is miscommunicatie door de medewerkers van de helpdesk. Waar in veel bedrijven gebruik van wordt gemaakt, maar waar vaak buraeucratisch en onproffesioneel wordt gehandeld. In geval van echte interesse wel meer toelichting op dit bericht, anders mag dit bericht beschouwd worden als een uiting van grote boosheid tgv van onmacht.
Re: onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
Op deze manier in ieder geval te weinig informatie om iets voor u te kunnen betekenen.
Re: onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
Meeste helpdesken bestaan uit ongeschoolden of illigalen.
Re: onduidelijkheid bij Unive...gezin in de problemen
Gast,
Die opmerking vindt ik zeer onder de maat. Ondanks het feit dat jij misschien een of meerdere ervaringen daarmee gehad hebt, zegt niet dat de meeste helpdesks daaruit bestaan.
De meeste helpdeskmedewerkers beschikken over specifieke kennis die jij bijvoorbeeld niet hebt....anders zou je niet bellen.
Die opmerking vindt ik zeer onder de maat. Ondanks het feit dat jij misschien een of meerdere ervaringen daarmee gehad hebt, zegt niet dat de meeste helpdesks daaruit bestaan.
De meeste helpdeskmedewerkers beschikken over specifieke kennis die jij bijvoorbeeld niet hebt....anders zou je niet bellen.