ik kan alleen een dienst werken (5 tot 14 of 14 tot 23), als verteld wordt dat ik de auto langs moet brengen en de expert komt ergens tussen 12 en 5 dan kan ik dus niet werken. De 80 euro voor de schade-expert is niet verzonnen, dat is wat ik moest betalen.Nijogeth schreef:De 60 voor een vrije dag om contact op te nemen met verzekeraar lijkt me nu niet iets wat per se nodig is en lijkt me een keus van de TS. De 80 voor de schadeexpert lijkt me ook overdreven. Over het algemeen hoef je hier niet eens bij te zijn en dan nog duurt dit geen hele dag, meestal nog geen uurtje.
zeker waar, gelukkig heb ik nu dus een auto van €6800,- gevonden ietsjes dichterbij, nou is een Hyundai i10 geen auto die een fiets terug zou kunnen vervoeren en weegt de besparing van de prijs ver weg op tegen de reiskosten.Nijogeth schreef:En dan 145€ omdat je een auto koopt die duurder is. Dit lijkt me ook een keuze, want er zijn zat auto's (en in die prijsklasse zeker vergelijkbaar of beter) die goedkoper zijn. Rest eigenlijk alleen de vraag wat voor auto het is en ik zal een voorbeeld geven.
Dan is er nog 30€ voor benzine, dat is een keuze. Je had ook met de fiets naar Purmerend kunnen gaan en dan had je maar 10€ aan benzine gebruikt. Overigens had je ook in de buurt kunnen kijken voor een auto, dan waren er amper benzinekosten..
Ik probeer wel zo min mogelijk geld hieraan kwijt te zijn.