Jaren geleden ooit een ongevallenverzekering bij FBTO afgesloten, naast bestaande autoverzekering.
Februari 2009 krijgt mijn man een autongeluk, hij rijdt een dreef op (haaietanden) waar maar 70 km/ u mag gereden worden.
Hij wordt halverwege de eerste helft vd dreef gegrepen aan de linkerkant door een auto, met gevolg, auto total loss, hij wordt door de ambu naar het AMC gebracht met klaplong , alle ribben gebroken ad linkerkant, schouder gebroken, rechtervoorarm gebroken, pols ontwricht, hersenschudding... na 2 weken ziekenhuis mag hij naar huis.
Volgens een getuige die achter hem reed, is hij niet gestopt bij de haaietanden, alleen vertraagd en dan voorzichtig de dreef over.
Garagisten en sleepbedrijf die de auto zagen zeggen dat tegenpartij nooit 70 kan hebben gereden maar meer...
WEken na mekaar naar de politie gebeld voor kopie rapport, dit is er niet, er is alleen een summier rapport gemaakt, volgens de agent zou mijn man zelfs nog boete moeten betalen indien rapport wordt opgemaakt (???)
Letselschade bureaus gebeld en ze moeten allemaal een kopie rapport hebben om toch aan de zaak te kunnen beginnen.
Verder geen geld ontvangen van verzekering.
Ondertussen ook aangifte gedaan bij de ongevallenverzekering nu zijn de medische gegeven een paar keer opgevraagd bij fysio en huisarts en AMC.
Wat blijkt uit het eindoordeel van de medisch adviseur? Meneer heeft last van slijtage want heeft een zware baan, ze betalen niet uit...
Ik heb toen bezwaar aangetekend met foto's vd gebroken ribben etc en met toestemming tot opvragen van medische gegevens van huisarts, fysio en zelfs de bedrijfsarts is bereid om mee te werken.
De bedrijfsarts is ook tot de conclusie gekomen dat man niet meer normale werk kan doen (uitbenen) en besluit een reintegratiebureau in te schakelen.
Hij probeert nu productiewerk 1 a 2 dagen id week met toestemming van zijn baas maar heeft nog heel veel last van rugpijn door de gebroken ribben.
Volgens de ongevallenverzekeringsarts dus slijtage, hij is goed genezen van zijn letsel , tja hij was in topconditie voor het ongeluk, rende 3 a 4x per week een uur had nooit last van zijn rug op het werk en nu??? hij lijkt een oude man van 51jr...
Ze willen me nu afschepen met 2000euro, wat te doen ?? Verder gaan en eisen dat ze toch nog de medische gegevens opvragen (ze hebben volmacht maar hebben het nog niet gedaan).
Man heeft ondertussen 70% van salaris, geen bedrijfsauto meer, we hebben 2 opgroeiende tieners die ook in topsport zitten en dus heel veel kosten....
ik werk zelf ook 32 u per week.
het zit nu tot hier .....
bedankt voor eventueel advies .
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ongevallenverzekering
-
Chanmaster
Re: ongevallenverzekering
Indien u het met de beschikking oneens bent kunt u bij de bestuursrechter in beroep!