LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] openstaande premies 2002

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
irenebuijs

openstaande premies 2002

Ongelezen bericht door irenebuijs »

Ik ben ziekenfondsverzekerd bij Agis en krijg sinds december opeens steeds onduidelijke rekeningen over openstaande premies van 2002.
Als je dan gaat bellen (a 10 eurocent per minuut), wordt je weer terugegebeld wat niet gebeurt etc en uiteindelijk krijg je dan een vage specificatie en dan betaal je, maar er gaat volgens mij een hoop fout daar in hun administratie, want ik blijf maar rekeningen krijgen terwijl ik inmiddels alles heb betaald, alleen volgens hun heb ik dat niet.
Zijn er meer mensen die hier klachten over hebben.
Als je dan belt dan zeggen ze dat ze een bedrag hebben ontvangen en dan vraag je welk bedrag en dan opeens is het weer een verrekening met iets en zo blijven er steeds maar onduidelijkheden. Ik heb inmiddels besloten niets meer te betalen behalve mijn huidige premie en heb hun verzocht om een overzicht te sturen met alle ontvangen premies vanaf 01-2002 en de rekeningnummers.

MArc69

Re: openstaande premies 2002

Ongelezen bericht door MArc69 »

Agis zorgverzekeraar stuurt zogenaamde spookfacturen voor zaken die je al hebt betaald. Bijvoorbeeld: een factuur welke ik rechtstreeks heb betaald aan de Apotheker en daarna heb gedeclareerd worden door Agis teruggevorderd. Ik ben zelf ook al vele malen door Agis benaderd en heb zelfs het incassobureau op mijn nek gekregen. Maar zij kunnen niets aantoonbaar maken. Ik heb om bewijsstukken gevraagd en die tot op heden nooit gekregen. Ik vind dat zij maar moeten bewijzen dat ik de kosten moet betalen. Maar dat kunnen ze niet!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Agis, dat is toch de duurste van Nederland?

Rosi

Ongelezen bericht door Rosi »

Nou, Ohra weet anders ook wel van prijzen hoor! Die heb ik, nl. € 55,80.
Rosi :roll:

broenland

Ongelezen bericht door broenland »

goededag mijn ouders worden door agis gestalkt met rekeningen die volgens hun niet betaald zijn maar me ouders hebben alle afschriften en hebben alles netjes betaald na meerdere malen gebelt te hebben met de agis en meerdere malen de afschriften optesturen naar de agis blijven ze toch zeggen dat ze de betalingen niet hebben ontvangen :twisted: me vader heeft gistere weer gebeld met de agis en deze mevrouw vond mijn vader zeer brutaal en zal hem wel ff een lesje leren terwijl me vader gewoon ff duidelijk wou maken dat er geen bedragen openstaan ze dreigde me ouders uit de verzekering te zetten en ze dreigte met een rechtzaak nou dit gaat buiten mijn pet hoor wat een brutalitijd van de agis :evil: dit kan zo niet langer mijn ouders zijn allebij opleeftijd en kunne dit geestelijke geweld er niet bij hebben radar doe hier iets aan aub bvd hun dochter sandra

Jeempie

Ongelezen bericht door Jeempie »

Hoi,

Je kan ook gewoon bij Agis naar binnen lopen, er zijn loketten waar de mensen worden geholpen.

Laat ze daar maar eens aantonen hoe het zit, gewoon vroeg heen gaan en pas weg als het geregeld is.

Het hoofdkantoor zit in Amersfoort, een paar minuutjes van het cetraal station af, je kan er dus met openbaar vervoer makkelijk komen.

Succes

Gesloten