LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] otto rekening garant service
-
otto rekening garant service
Ik heb problemen met de rekening garant service van postorderbedrijf Otto. Mijn man is 24 september onverwachts aan een hartstilstand overleden, waar ik het heel moeilijk mee heb. Nu stond er bij otto een rekening van 216,67 open. We hadden een verzekering afgesloten dat bij overlijden het openstaande bedrag word uitgekeerd. Nu ben ik vanaf oktober al bezig om de verzekering te laten betalen. Dat ging heel moeilijk, ze moesten heel veel gegevens hebben. Nadat dit allemaal ingestuurd was, kreeg ik 5-2-2013 een briewf, dat ze tot uitkeren over gingen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Ik probeer heel vaak te bellen met de des betreffende verzekering, maar dan zijn alle telefonistes in gesprek en kom ik er niet doorheen. Ik heb naar otto zelf en de verzekering van otto, diverse emails gestuurd, maar ik krijg daar geen fatsoendelijk antwoord op. Ook probeer ik al dagen otto zelf te bellen, maar dan is er een storing en word de lijn afgebroken. Ondertussen, moet ik iedere keer wel het maandbedrag betalen, krijg ik wel herinneringen. Daar zijn ze wel snel mee. Ik weet ondertgussen niet meer hoe ik het moet oplossen. In voor mij toch al moeilijke emotionele tijd, weet ik het niet meer. Zijn hier meer ervaringen mee?
Re: otto rekening garant service
Probeer het (relatief) klein bedrag dat nog open staat te lenen bij fam/vrienden en betaal het zsm.
De verzekering heeft dus niet te maken met Otto?
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw man. Heb Otto Rekening Garant opgezocht op internet maar daar komt niets uit, d.w.z. alleen de "gewone" OTTO. Heb dus geen idee of u hier spreekt over een verzekering, bestelde goederen met garantie o.i.d. Zou dan het voorstel van Jolijn in overweging nemen en proberen het geld te lenen en te betalen. Op deze manier maakt u wel kosten met bellen en dergelijke.
Ik heb ooit eens bij Otto (in Tilburg) gewerkt aan de bestellijn. (toen ging alles nog per telefoon ipv online hihi), ik weet wel dat er een soort "overlijdensverzekering" was, je betaalde een klein bedrag bij je maandelijkse termijn betaling en dan was je voor het bedrag wat open stond verzekerd bij overlijden. Dus MAW bij je overlijden werd je openstaande krediet afgelost.
Kan je zijn dat het dat is? dat ze nu dus uw rekening op 0 hebben gezet? Dat ze dat hebben bedoeld met een betaling.
Kan je zijn dat het dat is? dat ze nu dus uw rekening op 0 hebben gezet? Dat ze dat hebben bedoeld met een betaling.