LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Overname adviesbureau

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Free
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 jan 2011 16:59

Overname adviesbureau

Ongelezen bericht door Free »

Zo ben je compleet tevreden verzekerd bij een adviesbureau (tegen de 20 jaar gebruik van gemaakt). Van de ene op andere dag wordt deze overgenomen en ben je totaal niet meer tevreden met de geboden diensten. Je kan er niet onderuit, omdat je toen je destijds tevreden was met het aangaan van de verzekering voor een 60 maanden contract getekend hebt. En of het nog niet erg genoeg is, wordt het daarna nogmaals overgenomen en begint de ellende pas echt.

Opzeggen autoverzekering: kost je 10 euro zogenaamde kosten voor het RDW
Betalingen gaan ineens via automatische incasso's, hiervoor speciaal een blokkade op mijn rekening laten zetten, want dit wil ik niet!
Ineens i.p.v. per maand, per 3 maanden betalen van de premies.
Geen persoonlijk contact meer met een adviseur die nog aan huis komt, maar telkens een wildvreemde aan de telefoon die je van kastje naar de muur stuurt als je met vragen of problemen belt.

Te belachelijk voor woorden dat dit zomaar kan en mag! Dit moet niet mogen. Je gaat een compleet verzekeringspakket bij de één aan en bij overname zit je op eens met een adviesgroep waar je niks mee te maken wilt hebben.

Kan je hier niet onderuit komen?


Veldsink Adviesgroep te Veldhoven krijgt van mij een koude douche! Eén grote chaotische ellende daar!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Overname adviesbureau

Ongelezen bericht door bprosman »

Betalingen gaan ineens via automatische incasso's, hiervoor speciaal een blokkade op mijn rekening laten zetten, want dit wil ik niet
Dat snap ik nou nooit... betalen moet je toch. Beter dan "de betaling is aan mijn aandacht ontsnapt en nu ben ik geroyeerd".

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Overname adviesbureau

Ongelezen bericht door sjoegel »

Je moet een nieuw topic aanmaken met de tekst van het bedrijf en het woordje ervaringen en daaronder je grieven en een verwoording van je boosheid. Die boosheid en machteloosheid kan ik heel goed begrijpen. Tros Radar heeft een heel hoge Google ranking en het Topic komt dan direct onder hun positie op Google. Dat kost ze veel klanten ! Dit is de beste manier om dit soort h.....s aan te pakken.

Byob
Berichten: 519
Lid geworden op: 17 okt 2006 10:54

Re: Overname adviesbureau

Ongelezen bericht door Byob »

Heeft u tussentijds vrijwillig gekozen voor verlenging met 60 maanden? Want de meeste polissen zijn onderhand gewijzigd naar maandelijkse opzegbaar. Gewijzigde regelgeving is ook alweer even geleden, mogelijk dat het ook niet zo lang meer hoeft te duren voordat de contractsvervaldatum weer is bereikt?

Het is trouwens bijzonder te noemen dat u nog maandelijks kon betalen zonder daarvoor een machting afgegeven te hebben. En ik verwacht dan ook niet dat u maarzo een partij vindt die deze service ook biedt. Meestal wordt dan de minimale termijn per kwartaal afgerekend.

Gesloten