LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Oversluiten van verzekeringen is een hel..

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
trefflich

Oversluiten van verzekeringen is een hel..

Ongelezen bericht door trefflich »

Begin 2004 heb ik met de ABN AMRO afspraken gemaakt dat zij de verzekeringen bij mijn oude verzekeraar over zouden nemen en voor alle administratieve beslommeringen zorg zouden dragen. Schets mijn verbazing dat in januari 2005 bepaalde verzekeringen al over hadden moeten gaan maar nog steeds werden geincasseerd van mijn rekening door mijn oude verzekeraar en tevens door de ABN AMRO. Ik betaalde dubbel. Afijn om een heel lang verhaal kort te maken heeft de hele overheveling mij ontzettend veel telefoontjes, bezoekjes aan kantoor maar vooral heel veel ergenis bezorgd. Verzekeringen bleven maar doorlopen terwijl ik al 2 keer kopiën had verstekt van correspondentie/ royementsverklaringen die zij zelf aan mij verstuurd hadden. Vervolgens werden de teveel betaalde premies niet gerestitueerd en als dat wel gebeurde dan was het altijd te weinig tot 3 keer toe. Nu nog is niet alles in kannen en kruiken. Wat ik me nu afvraag als consument ...is er niet een bepaalde regeling die ervoor zorgt dat dit soort praktijken de kop in drukt. Ik heb nu alles zelf moeten regelen , moeten voorschieten en voel me eerlijk gezegd een beetje voor achterlijk versleten. Als ik alles niet zelf had nagerekend was me behoorlijk wat geld gewoon door de neus geboord. Moet ik er eerlijkheidshalve bij zeggen dat de ABN weinig aan de hele toestand kon veranderen volgens mij..maar dan toch, van hun toezegging dat ze voor alles zorg zouden dragen hebben ze weinig terecht gebracht en heeft het al met al 3 maanden geduurd voordat alles enigzins rechtgebreid was door mijzelf. Voor mij zijn verzekering voor eens en voor altijd nu een noodzakelijk kwaad!!!

Gast

Re: Oversluiten van verzekeringen is een hel..

Ongelezen bericht door Gast »

Een bank is geen verzekeraar!!!

Zoek een regionaal werkende tussenpersoon en het gaat vast veel beter

Gast

ABN AMRO is OOK een verzekeraar. :roll:

Gast

Ja, maar niet van nature. Het blijven amateurs

Gesloten