Ik heb een doorlopende annuleringsverzekering bij de Postbank.
In Maart dit jaar heb ik een bungalow geboekt in Nederland. De bungalow kostte ongeveer €600. Dit bedrag is niet afhankelijk van het aantal personen, maar mijn vader en vriend zouden ook mee, en dit aantal personen (3) komt toch te staan op het boekingsformulier.
Echter heb ik het geheel bedrag zelf betaald als kado aan mijn vader en vriend.
Een week voor de vakantie is mijn vader acuut opgenomen in het ziekenhuis. Ik heb dus mijn annuleringsverzekering ingeschakeld.
Echter heeft de Postbank het bedrag door drie gedeeld en ik heb dus alleen maar €200 teruggekregen.
Ik heb een paar keer contact opgenomen met de Postbank, maar er wordt altijd stevig verdedigd het feit dat omdat we met z'n drieen waren, dat mijn vader en vriend via hun eigen verzekeraars, hun 'eigen vergoeding' zouden moeten zien terug te krijgen.
Ik wil weten of dit rechtvaardig is van de Postbank, gezien ten eerste dat het geheel bedrag door mij betaald was, en ten tweede dat de huurpris van de bungalow sowieso onafhankelijk is van het aantal personen.
Alvast erg dankbaar voor alle reacties.
Groet,
Angela
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Postbank annuleringsverzekering
Re: Postbank annuleringsverzekering
t is heel vervelend voor je maar geheel rechtvaardig. JIJ hebt een annuleringsverzekering afgesloten en dat geldt alleen voor jouw deel.Al heb jij de hele reis betaalt.