LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PRO ASSIST en APPLE!!!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
uppel

PRO ASSIST en APPLE!!!

Ongelezen bericht door uppel »

Op 13/08/2010 heb ik een Iphone4 gekocht bij Tmobile. Na iets meer dan een jaar had deze vermoedelijk een defecte microfoon waardoor ik niet te verstaan was tijdens een telefoongesprek. Ik ben verzekerd bij Pro Assist en, nadat ik hen op 31 augustus 2011 had gebeld, kwam een koerier van Pro Assist mijn iphone keurig netjes na een uur ophalen. So far so good...

De koerier vroeg mij of ik een leentoestel wilde maar zei er gelijk bij dat dit een heel simpel toestel zou zijn waarmee ik niet op internet zou kunnen. Ik heb derhalve besloten een oud toestel van mezelf uit de kast te halen. Internet is hiermee wel mogelijk maar eigenlijk heb je daar alles wel mee gezegd.
De reparatie zou 4 tot 6 weken duren. it vond ik wat lang, maar ok.

Na enkele weken, ben ik toch eens gaan bellen of er misschien al wat bekend was. De telefoniste van Pro Assist wist mij te vertellen dat het defect niet onder de fabrieksgarantie valt (waarschijnlijk omdat de 1 jaar garantie van Apple vestreken was). Geen fabrieksgarantie dus, maar de verzekering had het toestel op 3 oktober 2011 "geaccepteerd". Vervolgens werd mij doodleuk verteld dat vanaf dezze 3 oktober, de looptijd van 4 tot 6 weken weer opnieuw was ingegaan!!! Men heeft dus ruim een maand nodig gehad om te bedenken dat de reparatie niet onder fabrieksgarantie valt.

Terwijl ik dit typ, zit ik nog altijd zonder mijn iphone...nu al bijna 9 weken! Dit terwijl ik wel een abonnement heb mèt internet waar ik nu geen gebruik van kan maken!

Ik vind het te belachelijk voor woorden dat men zo met klanten omgaat! Heeft iemand een idee of ik hier iets mee kan!?

Mvrgr Michel

Ivo-vh

Re: PRO ASSIST en APPLE!!!

Ongelezen bericht door Ivo-vh »

http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=105684

Ik heb radar gemaild, of ze hier aandacht aan kunnen besteden.
Misschien kunt u dit ook doen..

Gr

P.I.M.B.

Re: PRO ASSIST en APPLE!!!

Ongelezen bericht door P.I.M.B. »

Als jij je iPhone niet hebt laten vallen of wat dan ook, maar gewoon netjes bent omgegaan met je telefoon, dan valt het defect onder de fabrieksgarantie. Je hebt sowieso 2 jaar garantie. Dat mag je ook wel verwachten van zo'n duur apparaat.....

Je moet bij ProAssist blijven bellen en mailen, want ze komen uit zichzelf niet in actie.

Je iPhone kan bij Solid Vision in Rijswijk of Dynafix in Nuth liggen (repair centers waar ProAssist/Apple het werk aan uitbesteedt). Bel of mail die bedrijven en vraag om duidelijkheid. ProAssist geeft die duidelijkheid niet, die zeggen enkel dat ze niets weten en vragen je vriendelijk of je nog 6 weken geduld wil hebben...

Als het defect onder de fabrieksgarantie valt dan betaal je ook je eigen risico niet.

Gesloten