LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met rvs

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

problemen met rvs

Ongelezen bericht door Gast »

een kort verhaaltje hoe het bij ons zit.

in begin toe we net verzekert waren ging alles goed daarna ging het fout.
bijvoorbeeld te veel betaald dan weer volgens hun te weinig betaald.
naar 5 jaar zijn we verhuist netjes door gegeven met aders wijziging je ken dat wel.

toen begonnen de fouten hellemaal.
ik kreeg geen accogiro meer.
ik brieven geschreven en gebeld wat werd er gezegt je weet wat je moet betalen per maand.
maar als ik niets binnen krijg weet ik dat toch nooit.

vraag je wie heeft hier ook last van.

vriendelijk groet corina

gassie

Re: problemen met rvs

Ongelezen bericht door gassie »

Ik zou even kontakt opnemen met de adviseur die de verzekeringen bij jullie heeft afgesloten, hij moet en kan jullie helpen.

succes

aj

Gast

dank je aj maar wij hebben dat al zo vaak ge zegt.
en dan wordt er gezegt het is geregeld maar dan is het niet zo snap je.

ik vraag me gewoon af wie dat ook mee heeft gemaakt
vriendelike groet corina

moppie139

Ongelezen bericht door moppie139 »

ik zou als ik jullie was gewoon een andere verzekering nemen.Ik heb zelf ook problemen met rvs,niet dezelfde als jullie maar bij ons wordt er door hun niet uitbetaald na een inbraak.We hebben er een advocaat op gezet en bij haar(en vele advocaten meer)staat de rvs bekend als een hele slechte verzekering,doen er alles aan om niet uit te hoeven betalen en zorgen voor vele problemen.Dus stel jou problemen zijn dalijk opgelost en je hebt ze een keer nodig gegarandeerd dat je weer in de problemen komt met rvs....!!!Succes

Gast

we hebben nog maar drie dingen 2pensoeinen en delta verzekering maar als ik de kans krijg gaat die ook nog weg maar dat is niet zo makelijk hoor

vriendelijke groet corina

wilmasara

Ongelezen bericht door wilmasara »

nou ik kan wel s****** op die hele rvs wat een verzekering zeg
en als ik de enigste was zou je zeggen ja . maar mijn dochter zou er haast door in grote problemen komen hetzelfde als wij die dat inmiddels wel hebben
ik raad iedereen alles aan maar NOOITTTTTTTTTTTTT geenRVS verzekering :evil:

Marxa

Ongelezen bericht door Marxa »

Op maandagavond is er wel een interessant programma op TV.

Het is een soort docusoap waarin ze een aantal RVS adviseurs volgen.

Als het getoonde niveau van deze adviseurs maatgevend is voor alle RVS adviseurs zou ik voortaan maar uit de buurt blijven van zo'n man/vrouw.

De hele organisatie is gericht op verkoop en verkoop en verkoop. De best scorende verkoper (adviseur wil ik niet zeggen) maakt kans op leuke reisjes en andere kado's.

Bovendien verkoopt de RVS maar 1 merk producten, nl. die van RVS. Keuze is dus niet echt ruim zou je zo zeggen.

Gesloten