LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechtbijstandverzekering wie is betrouwbaar en betaalbaar?
Rechtbijstandverzekering wie is betrouwbaar en betaalbaar?
Verzekeringen uitzoeken blijft moeilijk zeker als je wil in dekken voor onvoorziene zaken als rechtsbijstandverzekering. Vnl. wil ik me dekken voor zowel inkomen als verwachteproblemen met mijn woningbouwvereniging. Wie kan mijn advieseren onafhankeliijk.
Re: Rechtbijstandverzekering wie is betrouwbaar en betaalbaar?
Das Rechtsbijstand is een goede verzekeraar.
Unive , is ook nog eens zeer goedkoop
-
Nog even twee tips:
Ik hoor van mijn klanten veel goede dingen over Arag Rechtsbijstand. probeer het daar eens.
Wanneer je een rechtsbijstandverzekering afsluit moet je altijd rekening houden met een periode van drie maanden vanaf de ingangsdatum. Voor zaken die in die periode ontstaan geldt geen recht op rechtsbijstand. Het is een soort afkoelperiode om ervoor te zorgen dat mensen geen misbruik gaan maken van de verzekering.
Ook is het zo dat je bij de aanvraag moet aangeven of je in de nabije toekomst verwacht gebruik te moeten gaan maken van de verzekering.
O.b.v. van je antwoord kan de verzekeraar besluiten om die specifieke zaak uit te sluiten van de verzekering.
Ik hoor van mijn klanten veel goede dingen over Arag Rechtsbijstand. probeer het daar eens.
Wanneer je een rechtsbijstandverzekering afsluit moet je altijd rekening houden met een periode van drie maanden vanaf de ingangsdatum. Voor zaken die in die periode ontstaan geldt geen recht op rechtsbijstand. Het is een soort afkoelperiode om ervoor te zorgen dat mensen geen misbruik gaan maken van de verzekering.
Ook is het zo dat je bij de aanvraag moet aangeven of je in de nabije toekomst verwacht gebruik te moeten gaan maken van de verzekering.
O.b.v. van je antwoord kan de verzekeraar besluiten om die specifieke zaak uit te sluiten van de verzekering.
Kijk in de consumentengids...... Beste koop Abn Amro en Interpolis......
Er zijn in Nederland maar zo'n 3 rechtsbijstandverzekeraars
Das, Arag en nog een wie mij niet te binnen schiet.
Alle andere aanbieders zoals Interpolis en ABN etc. leveren toch een produkt van 1 van de 3.
Das, Arag en nog een wie mij niet te binnen schiet.
Alle andere aanbieders zoals Interpolis en ABN etc. leveren toch een produkt van 1 van de 3.
En even Apeldoorn bellen!
Wat hebben ze hier toch met even apeldoorn bellen? Zitten er soms medewerkers van CB hier op het forum
Ik heb zelf mijn verzekeringen bij axa en ook een rechtsbijstandverzekering en ben over hen erg tevereden. :