LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rechtsbijstand

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Jan

rechtsbijstand

Ongelezen bericht door Jan »

is het normaal dat een rechtsbijstandverzekering zich er met een jantje van Leiden van af maakt.
Ik hoor bijna een half jaar niets meer, er wordt niet gereageerd op vragen omtrent het onderwerp.
de mazel

Simon

Re: rechtsbijstand

Ongelezen bericht door Simon »

Natuurlijk is dat niet normaal.

Maar kun je iets specifieker zijn over het probleem.

Heb je telefonisch contact opgenomen met de correspondent?

Om welke verzekeraar gaat het hier?

jan

Re: rechtsbijstand

Ongelezen bericht door jan »

De firma doet niet zo zeer ter zake. Ik heb regelmatig geprobeerd contact te zoeken met de rechtsbijstand en elke keer was het antwoord dat wanneer de advocaat terug was van vakantie er een concept brief zou worden gestuurd. De datum van terug komst werd aangegeven en na drie weken weer eens geinformeerd over het hoe en wanneer en weer na enige tijd het zelfde antwoord. Collega die hun rechtsbijstand via de bond hebben lopen worden ook al meer dan een jaar van het kastje naar de muur gestuurd.
Bij mij duurt het nou ook meer dan een jaar, terwijl ik kan aantonen omonstotelijk dat de werkgever liegt.

henk

Re: rechtsbijstand

Ongelezen bericht door henk »

Beste Jan,

veel rechtsbijstandsverzekeraars gooien er met de pet naar.
misschien kunnen wij je helpen.

lucinda

Re: rechtsbijstand

Ongelezen bericht door lucinda »

Ik hoor al vanaf januarie 2003 niets meer van hun!!!
Schandalig gewoon!!!

Simon

Re: rechtsbijstand

Ongelezen bericht door Simon »

bij de meeste (zo niet alle) rechtsbijstandverzekeraars wordt er bij een verzoek tot rechtsbijstand een vast aanspreekpunt/jurist toegewezen. Zijn/haar telefoonnummer wordt dan ook bekendgemaakt.

Het staat iedereen vrij contact op te nemen met de contactpersoon.

Gesloten