Heeft iemand ervaring met D. Rechtsbijstand? Ik heb een zaak aangemeld en kreeg een terugbel afspraak, een paar weken geleden. Tijdens de terugbelafspraak zijn nadere afspraken gemaakt met de jurist. Hij zou een brief opstellen aan degene die mij schade toebrengt, en mij die per email zenden zodat ik die kon aanvullen/wijzigen, omdat de tegenpartij de brieven mogelijk online zal publiceren en mijn privacy daarmee zou worden geschonden. De zaak gaat over het schenden van mijn privacy door publicaties door derden van mijn naam, anoniem of niet anoniem, in ieder geval door personen die niet in mijn woning komen en niet tot mijn nabije kring behoren en gelet op de teksten zijn het lukrake beschuldigingen.
Ik wachtte dus af, maar er kwam geen brief van D. Rechtsbijstand , terwijl er reden voor een kort geding is volgens een advocaat die zich aanbood.
Vroeger heb ik eens met D. Rechtsbijstand gewerkt, maar toen mocht ik zelf een advocatenkantoor kiezen. Die zaak heb ik toen gewonnen.
Ik vraag me af of er mensen ervaring hebben met het zelf kiezen van de advocaat via D. Rechtsbijstand.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Rechtsbijstand werkwijze, iemand ervaring daarmee?
Re: Rechtsbijstand werkwijze, iemand ervaring daarmee?
Wat is 'D. Rechtsbijstand'? Bedoelt u DAS Rechtsbijstand? Zij hebben juristen in dienst die uw zaak behandelen. U kunt niet zomaar op kosten van DAS een advocaat inschakelen. U heeft recht op juridische hulp, niet op vergoeding van een nota van een advocaat.
Als het inderdaad om DAS gaat is mijn ervaring helaas ook dat je er zelf nogal achteraan moet zitten.
Als het inderdaad om DAS gaat is mijn ervaring helaas ook dat je er zelf nogal achteraan moet zitten.