Sinds mijn 8ste spaar ik zelf al via een beleggingsfonds.
Hierbij is mij beloofd dat dit Premievrij opgenomen kon worden indien ik 18 werd. Echter ben ik dit jaar 18 geworden en wou ik dit opnemen, hierbij werd mij verteld dat dit niet mogelijk was. Echter kwamen ze later ermee dat er een mogelijkheid is om een deel op te nemen. Dit is is een hele kleine percentage waar niemand een week voor zou werken.
Ik heb het contract doorgespit, maar echter zie ik deze overeenkomst hier niet instaan, maar deze afspraak is wel gemaakt. Aleen deze is met mijn moeder gemaakt die meer als een jaar geleden is overleden.
Heb ik hierbij nog ergens een poot om op te staan?
Hierbij wou ik dan maar gewoon de niet "premievrije" waarde laten uitbetalen. Echter komen hier allemaal dingen bij kijken.
- Overlijdingsakte, oke dat is logisch
- Nu moeten opeens al mijn broers/zussen ondertekenen dat ik mijn eigen geld kan opnemen?
Echter staat mijn naam ook vermeld op het contract. Dus vind ik dit onzin.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RVS - Beleggingsfonds.
Re: RVS - Beleggingsfonds.
Het gaat om een contract dat is aangegaan door je moeder, en dat waarschijnlijk op jou leven loopt. Voor het wijzigen van dit contract, moet in principe degene die de verzekering is aangegaan tekenen. En als die is overleden, dan moeten de erfgenamen ondertekenen. Daarom moet er een bewijs van overlijden komen en zullen dus de erfgenamen (waarschijnlijk jij en je broers en zussen) tekenen.
Of je zit gewoon het contract uit, dat kan ook.
Of je zit gewoon het contract uit, dat kan ook.