LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] RVS - flutbedrijf!

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Baronnn

RVS - flutbedrijf!

Ongelezen bericht door Baronnn »

Ik ben van werkgever veranderd en heb daardoor een nieuwe spaarloonrekening gekregen. Bij de RVS heb ik een Flexspaarplan, wat iedere maand geld van de spaarloonrekening overboekt naar de RVS rekening.

Mijn vraag aan de RVS was op 30 januari (!!) wat voor info zij nodig hadden om in de toekomst het geld van de correcte rekening af te halen.

Na VIJF emailtjes van mijn kant wanneer ik nu eindelijk antwoord terug krijg (we leven nu al bijna 3 weken later!), begin ik schoon genoeg te krijgen van hun standaard antwoorden. Zo'n moeilijke vraag is dit toch niet? Als zij op zo'n manier vragen van klanten beantwoorden, vraag ik me af of ik wel mijn geld bij zo'n organisatie wil hebben.

Zijn er nog meer mensen met soortgelijke ervaringen van dit flutbedrijf?

Dilbert29

Re: RVS - flutbedrijf!

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ervaringen wel maar die zijn allemaal positief. Wij hebben al onze verzekeringen bij de RVS lopen en ik weet dat mijn vriendin een soortgelijke constructie heeft als jij.

Ze is al minimaal 2 keer van baan veranderd maar nooit geen problemen gehad hoor. Gewoon een briefje schrijven (ze moeten namelijk een handtekening van je hebben, dus een e-mail is niet voldoende) en dan komt alles vanzelf in orde.

Baronnn

Re: RVS - flutbedrijf!

Ongelezen bericht door Baronnn »

Bedankt voor je bericht!

Waar ik van jou binnen een half uur bericht heb, wat ik moet doen, duurt het bij de RVS helaas al enkele weken!

Ik zal ze eens een brief schrijven en daarbij gelijk m'n beklag doen.

Gesloten