LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Scooter verzekeren zakelijk.
Scooter verzekeren zakelijk.
Goede dag mijn baas heeft een nieuwe scooter gekocht, dat is de tweede al.
Ze hebben bij de verzekeraar een korting gekregen omdat er al 1 bij hen verzekerd was.
Ze betalen 88 E per maand, voor een WA maar wel eigen risico 1500E per gebeurtenis.
Ik schrok hiervan, en ik heb het idee dat het goedkoper kan.
Helaas op internet kan ik niks vinden, hebben jullie een idee of dit goedkoop is?
Mijn baas zit ermee dat de eigen risico zo veel is.
Ze hebben bij de verzekeraar een korting gekregen omdat er al 1 bij hen verzekerd was.
Ze betalen 88 E per maand, voor een WA maar wel eigen risico 1500E per gebeurtenis.
Ik schrok hiervan, en ik heb het idee dat het goedkoper kan.
Helaas op internet kan ik niks vinden, hebben jullie een idee of dit goedkoop is?
Mijn baas zit ermee dat de eigen risico zo veel is.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Scooter verzekeren zakelijk.
Is het eigen risico bij schade door de schuld van de berijder voor rekening van de berijder of voor de baas.
In het laatste geval zou ik me daar dan in het geheel niet druk over maken en het lekker op het bordje van de baas laten liggen.
Als de verzekering al is afgesloten dan zit de baas daar in ieder geval voor minimaal een jaar aan vast.
Nee dat is zeker niet goedkoop, maar hij zit er een jaar aan vast.
-
De premie van de Pizza bezorgers en hun rijstijl en vele ongevallen zorgde voor extreem hoge premie.
Jou eigen scooter is voordeliger, maar als je gaat bezorgen valt die ook in hoge tarief en ze mogen naheffen bij fraude!
Daarom hebben slimme ondernemers nu vrijwel alle Scooters weg gedaan, nog 1 voor de ver weg bestellingen en rest E bike... mogen onverzekerd rijden en dat is €1500,- per jaar pure winst!
Deze speciaal gemaakte zijn zelfs dubbel te leveren.... voor en achterop een bak of warm houd tas.... en dat lukte op de scooter nooit... lampjes eronder en die blijven dan ook heel.
Vraag eens of hij dat wilde... en met 25 km/ h kom je iets later maar wel veel goedkoper en zonder benzine dampen alles milieu vriendelijk bezorgen!
Jou eigen scooter is voordeliger, maar als je gaat bezorgen valt die ook in hoge tarief en ze mogen naheffen bij fraude!
Daarom hebben slimme ondernemers nu vrijwel alle Scooters weg gedaan, nog 1 voor de ver weg bestellingen en rest E bike... mogen onverzekerd rijden en dat is €1500,- per jaar pure winst!
Deze speciaal gemaakte zijn zelfs dubbel te leveren.... voor en achterop een bak of warm houd tas.... en dat lukte op de scooter nooit... lampjes eronder en die blijven dan ook heel.
Vraag eens of hij dat wilde... en met 25 km/ h kom je iets later maar wel veel goedkoper en zonder benzine dampen alles milieu vriendelijk bezorgen!
We hebben het daar niet over gehad.
Alleen dat hij 5x per dag zegt let op let op....
Ik ben gelukkig 1x gevallen maar niet met zijn scooter.
Komkommertijd
vindt dit leuk
De werkgever zou met zijn personeel afspraken kunnen hebben gemaakt om het roekeloos rijden te verminderen en het risico op schade te verminderen door hen een percentage van het schadebedrag in rekening te brengen !
-
Personeel een gedeelte van de schade laten betalen mag natuurlijk nooit. Ze mogen wel bonus vergoedingen uitkeren voor degenen zonder schade.
Maar is er een verzekering die ongeveer de zelfde prijs biedt maar dan geen eigen risico?
Maar dat doet er niet meer toe. De baas zit een jaar vast aan die verzekering.
je hebt eigenlijk wel gelijk, sluit dit ond maar.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik lees 4x ik, en eenmaal mijn baas. Jij bent werknemer, meer ben je niet. Laat je baas dus maar lekker de **** oplossen. Je bezorgt pizza's, de verzekeringsportefeuille beheren is niet iets waarvoor je betaald wordt. Laat het gaan.
Theotrucker
, moederslink
, Komkommertijd
, ZeerPrivé
en Moneyman
vinden dit leuk
-
We hebben het daar niet over gehad.
Mijn definitie van geluk is toch echt iets anders.
Mijn definitie van geluk is toch echt iets anders.
-
Zolang hij maar niet ongelukkig valt, anders heeft hij weer een tandarts nodig!
-
Wat is duurder? Eigen risico €1500,- of de tanden van.....?
Als hij via Independer een andere verzekering kiest krijgt hij voor 2020 een gratis Tand Ongevallen verzekering, zonder eigen risico!
Dan mag je volgende jaar gewoon weer..... Uh.... dat zeg ik niet, want een Ban wil ik hier niet!
Als hij via Independer een andere verzekering kiest krijgt hij voor 2020 een gratis Tand Ongevallen verzekering, zonder eigen risico!
Dan mag je volgende jaar gewoon weer..... Uh.... dat zeg ik niet, want een Ban wil ik hier niet!
Die scooter verzekering heeft niets met de tanden van Ridder te maken.