LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Staat er een fout in independer of heb ik het mis?

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
RicardoW

Staat er een fout in independer of heb ik het mis?

Ongelezen bericht door RicardoW »

Hallo,

Net de vergelijking gedaan voor ziektekosten via independer. Voor mij komt (volgens hun) AnderZorg het goedkoopste uit de bus. Ook qua dekking komen ze er goed uit. Maar ik wil een Natura polis hebben. Volgens Independer kan dit ook bij AnderZorg (staat er letterlijk: Type polis: Natura), echter op de site van Anderzorg is te lezen dat zij alleen restitiepolissen aanbieden. Mijn vraag is, heeft Independer het verkeerd of intrepeteer ik de AnderZorgsite verkeerd?

Groet Richard

Mathilde D.

Re: Staat er een fout in independer of heb ik het mis?

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Je kan volgens mij beter niet op Independer afgaan. Probeer eens op de site www.kiesbeter.nl. Deze site is in opdracht van het ministerie ontwikkeld door het RIVM en zit heel leuk in elkaar. Kijk bij "zorgverzekeringen".

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

AnderZorg heeft een restitutiepolis, maar je moet wel naar een door AnderZorg gecontracteerde aanbieder gaan. Dus wel de lasten van een restitutiepolis, maar niet de lusten (En voor AnderZorg geldt: wel de lusten van een naturapolis maar niet de lasten).

Mathilde D.

Ongelezen bericht door Mathilde D. »

Kijk ook eens op deze of een andere consumentensite naar bijdragen over Anderzorg. Die zijn merendeels negatief.

Gesloten