LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] steek eens je hand in eigen boezem

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gast

Re: steek eens je hand in eigen boezem

Ongelezen bericht door Gast »

Wees maar blij met je vliegwiel. Alleen geeft het wel te denken, dat Aegon dat produkt niet meer verkoopt.

En zo te lezen , heb je het wiel ook niet uitgevonden. Nog 18 jaar betalen :roll: :roll: :roll:

Buskruit.

Sander

Ongelezen bericht door Sander »

Beste medeforummers,

Ik kan me vinden in de mening van beide partijen in dit topic.

Wat ik me weleens afvraag is waarom mensen verwachten dat verkopers van een product hetzelfde product negatief gaan afschilderen.

Ik bedoel heeft iemand weleens een occasion auto gekocht?? Vertelde de verkoper je daar ook bij dat de wagen onder flinke roestplekken heeft of dat de rubbers zijn uitgedroogd en op scheuren staan? Nee, dus. Om dit te kunnen controleren moet je zo'n wagen aan een nader onderzoek onderwerpen, het liefst op de brug.

Ik ken veel mensen die zo'n wagen minitieus onderzoeken voordat zij tot aankoop overgaan.
Met andere woorden waarom checkt iedereen altijd vanalles, behalve bij financiele producten? En kom niet met "de financieel adviseur is de expert" want onze autoverkoper wordt ook geacht een expert op zijn vakgebied te zijn.

Beide gevallen zijn natuurlijk niet goed te praten, maar iedereen weet dat je altijd goed moet opletten voordat je iets aanschaft.

Wie het weet mag het zeggen!

Groeten,

Sander

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

je hoeft geen expert te zijn om te weten dat beleggen risico met zich mee brengt. en als je met geleend geld gaat beleggen het risico dan wel heel groot wordt.

mevrouw xxx

Ongelezen bericht door mevrouw xxx »

Ik ben het inderdaad met suffie eens, wat financiële zaken betreft neemt een Nederlander alles maar aan!! En wanneer een blik soep in de aanbieding is bij AH dan staat men vooraan.... Verdiep je eens wat meer in de verzekeringen, ik durf te zweren dat 75% niet eens weet wat ze nu hebben geregeld. En altijd die standaard antwoorden van ik heb het goed geregeld is gewoon klinkklare onzin, want in praktijk blijkt het zo niet te zijn!!
Mensen, neem dingen niet eens klakkeloos aan maar zorg dat je er zelf meer van weet. En met die aandelenleases, sorry hoor helemaal je eigen schuld!! Beter lezen en doe wat aan je algemene ontwikkeling dan was dit vast niet gebeurd.
En als laatste: elke idioot weet dat je geen winst met aandelen kan maken onder de 7 jaar. Als je zoiets doet moet het voor minstens 10 jaar zijn, dus laat dat een wijze les zijn voor de vlg x.
En voor die sukkels die hun overwaarde belegd hebben, heel erg dom he!!!!

De groeten en een fijne kerst

Gesloten