Wie heeft er bijzondere negatieve of juist bijzondere positieve ervaringen op gedaan met de Stichting Opmaat.
Deze stichting levert thuiszorg (huishoudelijke hulp en zogenaamde verpleeghulp) aan hen die dit in hun thuis situatie nodig hebben, dit alles wordt gedaan door deze stichting in de regio Drechtsteden.
Als 'gebruiker' van deze diensten ben ik benieuwd naar de ervaringen van lotgenoten die ook net zoals ik gebruik maken van hun diensten en dan met name de diensten op het vlak van de 'verpleeghulp'.
Graag zie ik u ervaring(-en) gepost in dit forum.
Bij voorbaat mijn dank !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stichting Opmaat
Re: Stichting Opmaat
3210,
Hoe dringend is je oproep dat je 2 maal binnen twee minuten een antwoord verwacht?
M.i.z. kan dit er niet anders op duiden dan dat je er dringend behoefte aan hebt om jouw minder goede ervaringen met "Opmaat" met anderen hier eens aan de kaak te stellen...!!
Of heb ik het mis..??
Bedenk echter wel dat hoe jouw ervaringen met hen ook mogen zijn, goed of slecht, je wel te maken hebt met mensen die ondanks veel liefde voor hun vak, ook aan de door hen steeds maar weer nieuwe opgelegde regels ( nou noem eens wat, o.a tijdregistratie), zijn overgeleverd...!!! "Productie" is ook voor hen kennelijk het enige wat hen nog "onmisbaar" maakt...!
Hoe dringend is je oproep dat je 2 maal binnen twee minuten een antwoord verwacht?
M.i.z. kan dit er niet anders op duiden dan dat je er dringend behoefte aan hebt om jouw minder goede ervaringen met "Opmaat" met anderen hier eens aan de kaak te stellen...!!
Of heb ik het mis..??
Bedenk echter wel dat hoe jouw ervaringen met hen ook mogen zijn, goed of slecht, je wel te maken hebt met mensen die ondanks veel liefde voor hun vak, ook aan de door hen steeds maar weer nieuwe opgelegde regels ( nou noem eens wat, o.a tijdregistratie), zijn overgeleverd...!!! "Productie" is ook voor hen kennelijk het enige wat hen nog "onmisbaar" maakt...!
Re: Stichting Opmaat
De vraag is door mij op 2 verschillende onderdelen van het forum gesteld daar ze beide in de door mij gekozen onderdelen passen.Geplaatst op 28 Jun 2006 01:32 door zonnetje2
--------------------------------------------------------------------------------
3210,
Hoe dringend is je oproep dat je 2 maal binnen twee minuten een antwoord verwacht?.........
Dat de genoemde personen te maken hebben met tijdsdruk is mij bekend.
Ik ben thans gewoon benieuwd naar reactie's en/of ervaringen op mijn vraag van clienten van deze stichting.