Ik heb mijn gsm na aanschaf bij gsmplaza.nl laten verzekeren bij sure-online. Nu heb ik omdat mijn gsm kapot was nadat ik met sure-online contact heb gehad de telefoon naar hun opgestuurd. Maar nu kan ik al 3 weken geen contact met hun krijgen. Ik probeer nu al 3 weken op 3 verschillende nummers van hun contact te krijgen maar de telefoonnummers lijken te zijn afgesloten. En het email adres bestaat ook niet meer!
Via gsmplaza hoorde ik al dat zij niet meer met sure-online werken. En dat ik contact moest opnemen met radar. Ik heb een email adres gekregen, maar na bijna een week nog niks gehoord.
Graag wil ik weten of er meerdere mensen problemen hebben met sure-online en of er meer nieuws over sure-online is.
met vriendelijke groeten
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sure-online
Re: sure-online
Ze zijn in iedergeval bij het klachteninstituut aangesloten.
Daar heb ik deze gegevens gevonden:
Sure-online.nl
Fultonbaan 30
3439 NE
NIEUWEGEIN
Aansluitnummer:20002324
Individueel aangesloten
Postadres gegevens:
Postbus 526
3430 AM
NIEUWEGEIN
Ser Nummer:1059685
De eigenaar van de website is :
Registrant:
Tela Terrae
Address:
Marco Bisschop
Edisonbaan 14F
Nieuwegein, UT 3439MN
NL
Phone: +31-0-30 6024 546
Fax..: +31-0-30 6024 595
Email: [email protected]
First Registered:
September 16, 2002
Last Updated:
September 09, 2003
Administrative Contact:
Tela Terrae
Marco Bisschop
Edisonbaan 14F
Nieuwegein, UT 3439MN
NL
Technical Contact, Zone Contact:
Register.Com
Domain Registrar
575 8th Avenue - 11th Floor
New York, NY 10018
US
Phone: 902-749-2701
Fax..: 902-749-5429
Hopelijk heb je hier wat aan.
Daar heb ik deze gegevens gevonden:
Sure-online.nl
Fultonbaan 30
3439 NE
NIEUWEGEIN
Aansluitnummer:20002324
Individueel aangesloten
Postadres gegevens:
Postbus 526
3430 AM
NIEUWEGEIN
Ser Nummer:1059685
De eigenaar van de website is :
Registrant:
Tela Terrae
Address:
Marco Bisschop
Edisonbaan 14F
Nieuwegein, UT 3439MN
NL
First Registered:
September 16, 2002
Last Updated:
September 09, 2003
Administrative Contact:
Tela Terrae
Marco Bisschop
Edisonbaan 14F
Nieuwegein, UT 3439MN
NL
Technical Contact, Zone Contact:
Register.Com
Domain Registrar
575 8th Avenue - 11th Floor
New York, NY 10018
US
Phone: 902-749-2701
Fax..: 902-749-5429
Hopelijk heb je hier wat aan.
dank je!!!
ik ga meteen aan de slag
vrees dat het vooral afwachten is, en dat er niks meer aan te doen is, maar er zijn ergere dingen
ik ga meteen aan de slag
vrees dat het vooral afwachten is, en dat er niks meer aan te doen is, maar er zijn ergere dingen
Ik heb idd ook niks meer van sure-online gehoord. Heb mijn gsm nu al 1,5 jaar en sinds een half jaar wordt er ook geen geld meer van mijn bankrekening afgeschreven. Wel vaag, ik kan op faillissementen.com ook niks vinden over het bedrijf. Waarschijnlijk bestaat het niet meer. KvK-registers zijn op het moment online niet toegankelijk.
Ik denk ook dat er niks meer van het bedrijf over is, wat het ook moge voorstellen, want ik heb eerder het idee dat ik me bij een "Boiler-room" bedrijf verzekerd heb...
Succes iig
Ik denk ook dat er niks meer van het bedrijf over is, wat het ook moge voorstellen, want ik heb eerder het idee dat ik me bij een "Boiler-room" bedrijf verzekerd heb...
Succes iig
Ik heb exact hetzelfde probleem, las ergens op internet dat
hun holdingmaatschappij failliet is. Ze hebben mij meerder
malen beloofd het geld naar mij over te maken maar nooit iets
ontvangen, ben er al 3 maanden mee bezig!!
hun holdingmaatschappij failliet is. Ze hebben mij meerder
malen beloofd het geld naar mij over te maken maar nooit iets
ontvangen, ben er al 3 maanden mee bezig!!
Bij de kamer van koophandel komt het bedrijf er nog steeds uit rollen (online dan). Je kan ook evt bellen naar het algemene nummer van de kvk 06-1234567.
Op 16 maart jongsleden heb ik via GsmPlaza een emailadres verkregen van de medewerker van radar die bezig was met sure-online. Die 16de maart heb ik hem een email verstuurd. Daar heb ik nog geen reactie op gehad.
Daarna heb ik radar zelf maar op 5 april gemaild maar ook op deze mail heb ik ook nog geen reactie gehad.
Ik heb verschillende nummers die bij sure-online horen proberen te contacten maar ze zijn allemaal afgesloten. KvK kan mij ook niet verder helpen Ze hebben genoteerd dat ik geen contact kan krijgen maar aangezien zij van Sure-online niks hebben gehoord van eventueel een faillisement of problemen kunnen zij mij ook niet verder helpen.
Het lijkt wel of ik een van de 3 gedupeerde ben. Ook contact met radar lijkt onmogelijk, morgen ga ik het maar weer proberen via de telefoon maar vorige week was het geen doorkomen aan op beide dagen.
Daarna heb ik radar zelf maar op 5 april gemaild maar ook op deze mail heb ik ook nog geen reactie gehad.
Ik heb verschillende nummers die bij sure-online horen proberen te contacten maar ze zijn allemaal afgesloten. KvK kan mij ook niet verder helpen Ze hebben genoteerd dat ik geen contact kan krijgen maar aangezien zij van Sure-online niks hebben gehoord van eventueel een faillisement of problemen kunnen zij mij ook niet verder helpen.
Het lijkt wel of ik een van de 3 gedupeerde ben. Ook contact met radar lijkt onmogelijk, morgen ga ik het maar weer proberen via de telefoon maar vorige week was het geen doorkomen aan op beide dagen.
Ik heb ook een dergelijk probleem. Afgelopen weekend deed mijn beeldscherm van mijn telefoon het ineens niet meer. Ik had mijn telefoon ook verzekerd via Sure-online. Echter wanneer ik contact probeer te bereiken zowel via telefoon als via internet is er met geen mogelijkheid contact te krijgen.