LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telefonische bereikbaarheid ASR verzekeringen

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
jdebr

Telefonische bereikbaarheid ASR verzekeringen

Ongelezen bericht door jdebr »

Ik probeer inmiddels al twee weken lang telefonisch ASR te bereiken omdat ik een vraag heb over mijn levensverzekering. Maar steeds krijg ik een voicemail die uitlegt dat wegens enorme drukte de wachttijden bij ASR heel erg lang zijn. En vervolgens het vriendelijke verzoek aan mij om later terug te bellen. Maar als ik toch een medewerker wil spreken moet ik wachten waarop gelijk word gezegd dat door de enorme drukte de verbinding automatisch word verbroken waarvoor ze begrip vragen en hun excuses aanbieden. Maar word er gezegd: Ik mag ook via internet gebruik maken van hun bel me terug service. Bij hun bel me terug service staat weer dat het terug bellen momenteel langer duurt dan normaal door de enorme drukte, en dat ik voor een dringende vraag hun beter kan bellen !!!!!!!!!!!!. Lijkt mij wel duidelijk waar ik heen wil. Als je belt word je naar internet verwezen om contact op te nemen. Via internet word je weer naar de telefoon verwezen. Ondertussen heb ik na 2 weken nog steeds niemand gesproken en nog steeds niet mijn vraag kunnen stellen. Ook aan het verzoek mij terug te bellen is door ASR nog niet voldaan.

Ik wacht nu wel af. Kan weinig anders doen.

henk51

Re: Telefonische bereikbaarheid ASR verzekeringen

Ongelezen bericht door henk51 »

Je kan op de site ook een adviseur zoeken bij u in de buurt misschien een idee?
Bij mij in de buurtzitten er wel 12

gr Henk

Arie_O

Re: Telefonische bereikbaarheid ASR verzekeringen

Ongelezen bericht door Arie_O »

Zo ben ik al twee weken bezig om de goede inlog code's te krijgen van mijn asr.
Deze waren verkeerd aan gemaakt door asr.

gr. Arie

Gesloten