LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Telefoonverzekering Pro assist!
Telefoonverzekering Pro assist!
Goede avond,
Ik post hier een bericht met betrekking tot een verzekering van Pro assist, waar ik absoluut niet tevreden mee ben!
Ik heb bij mijn iPhone 4 16GB, een gegarandeerd plus verzekering afgesloten bij T-mobile.
Na enige tijd begonnen er een aantal dingen te mankeren. Zo werkte de home-knop niet na behoren, deed de speaker het niet meer en was de connector om het toestel op te laden kapot. De ene keer laadde het toestel wel op en het andere moment weer niet. Heel irritant.
Opzich kon ik wel leven met deze problemen, maar omdat ik toch een verzekering had besloot ik deze maar in te schakelen.
Op 1 September 2011 gebeld naar Pro assist. Binnen 4 uur stond er een man op de stoep die mijn toestel kwam ophalen. De man had een vervangend toestel meegenomen, maar alleen was dit geen gelijkwaardig toestel!
Het was een oude Nokia, waar ik NIET op kan internetten (maar dus wel voor moet betalen, bij mij provider).
Alsnog hiermee akkoord gegaan, omdat mijn toestel toch een keer gemaakt moet worden.
Na 3 weken, nog steeds niets vernomen van Pro assist. Dus maar eens contact opgenomen met het bedrijf. De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het toestel nog bij het reperatie centrum is en dat zij niet weten wanneer het toestel terug komt.
Na 6 weken! Ja 6 weken! nog steeds niets vernomen van Pro assist. Ik dus maar weer bellen, eerst 10 minuten in de wacht, omdat ze het blijkbaar zo druk hebben met andere klachten over de slechte handelingswijze van het bedrijf.
De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het toestel terug is gekomen bij Pro assist. Alleen is het toestel weer terug gebracht naar het reparatie centrum, omdat het toestel niet goed gemaakt is.
Dit moet dus betekenen dat ik mijn toestel weer 5/6 weken kwijt ben! Uiteraard ben ik ook niet gebeld om mij hierover in te lichten.
Nu zijn we 7,5 week verder!!!
Laten we maar nog een keer bellen...
krijg ik te horen dat ze het heel druk hebben met andere reparaties en dat Pro assist bezig is met onderhandeling met het reparatie centrum om de mensen die hun telefoon al langer kwijt zijn, sneller te helpen.
Allemaal heel leuk en aardig, maar ik zit al bijna 8 weken (as donderdag) zonder iPhone met abonnements kosten die ik wel moet betalen!
Ik vind de handelingswijze van dit bedrijf echt schandalig! Daarom raad IK ook iedereen aan, die twijfelt aan het nemen van een verzekering van Pro assist, dit niet te nemen!
Ik heb een verzekering genomen, om wanneer er problemen zijn, zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van mijn eigen toestel. Hier betaal je immers ook je premie voor.
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn mijn rechten? en kan ik hier niet een vergoeding voor krijgen?
Reageer aub op dit bericht als u ook problemen heeft met Pro assist, samen staan we sterk! En kunnen we actie ondernemen tegen dit schandalige bedrijf!
Met vriendelijke groet..
Ik post hier een bericht met betrekking tot een verzekering van Pro assist, waar ik absoluut niet tevreden mee ben!
Ik heb bij mijn iPhone 4 16GB, een gegarandeerd plus verzekering afgesloten bij T-mobile.
Na enige tijd begonnen er een aantal dingen te mankeren. Zo werkte de home-knop niet na behoren, deed de speaker het niet meer en was de connector om het toestel op te laden kapot. De ene keer laadde het toestel wel op en het andere moment weer niet. Heel irritant.
Opzich kon ik wel leven met deze problemen, maar omdat ik toch een verzekering had besloot ik deze maar in te schakelen.
Op 1 September 2011 gebeld naar Pro assist. Binnen 4 uur stond er een man op de stoep die mijn toestel kwam ophalen. De man had een vervangend toestel meegenomen, maar alleen was dit geen gelijkwaardig toestel!
Het was een oude Nokia, waar ik NIET op kan internetten (maar dus wel voor moet betalen, bij mij provider).
Alsnog hiermee akkoord gegaan, omdat mijn toestel toch een keer gemaakt moet worden.
Na 3 weken, nog steeds niets vernomen van Pro assist. Dus maar eens contact opgenomen met het bedrijf. De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het toestel nog bij het reperatie centrum is en dat zij niet weten wanneer het toestel terug komt.
Na 6 weken! Ja 6 weken! nog steeds niets vernomen van Pro assist. Ik dus maar weer bellen, eerst 10 minuten in de wacht, omdat ze het blijkbaar zo druk hebben met andere klachten over de slechte handelingswijze van het bedrijf.
De vrouw aan de lijn vertelde mij dat het toestel terug is gekomen bij Pro assist. Alleen is het toestel weer terug gebracht naar het reparatie centrum, omdat het toestel niet goed gemaakt is.
Dit moet dus betekenen dat ik mijn toestel weer 5/6 weken kwijt ben! Uiteraard ben ik ook niet gebeld om mij hierover in te lichten.
Nu zijn we 7,5 week verder!!!
Laten we maar nog een keer bellen...
krijg ik te horen dat ze het heel druk hebben met andere reparaties en dat Pro assist bezig is met onderhandeling met het reparatie centrum om de mensen die hun telefoon al langer kwijt zijn, sneller te helpen.
Allemaal heel leuk en aardig, maar ik zit al bijna 8 weken (as donderdag) zonder iPhone met abonnements kosten die ik wel moet betalen!
Ik vind de handelingswijze van dit bedrijf echt schandalig! Daarom raad IK ook iedereen aan, die twijfelt aan het nemen van een verzekering van Pro assist, dit niet te nemen!
Ik heb een verzekering genomen, om wanneer er problemen zijn, zo snel mogelijk weer gebruik te kunnen maken van mijn eigen toestel. Hier betaal je immers ook je premie voor.
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Wat zijn mijn rechten? en kan ik hier niet een vergoeding voor krijgen?
Reageer aub op dit bericht als u ook problemen heeft met Pro assist, samen staan we sterk! En kunnen we actie ondernemen tegen dit schandalige bedrijf!
Met vriendelijke groet..
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Hallo,
Ik heb mijn telefoon as maandag 8 weken geleden opgestuurd. Dit is dus ongeveer in dezelfde periode geweest als uw telefoon. Ik heb inmiddels 4 keer contact gehad waarbij ik iedere keer iets anders hoor. De man aan de deur vertelde mij dat ik na 2 weken maar moest bellen als ik niks gehoord had. Dit deed ik en toen kreeg ik te horen dat ik 4 weken geduld moest hebben. Hier nam ik maar genoegen mee, dus belde ik na 4 weken nog eens. Toen kreeg ik te horen dat het tot 6 weken kon duren. Op dit moment kon de vrouw aan de andere kant van de lijn al enige irritatie horen. Zij vertelde mij ook dat het toestel verstuurd was voor reparatie. Ik heb na 6 weken weer terug gebeld en kreeg nu een heel ander verhaal te horen. Het zou namelijk zo zijn dat mijn toestel binnen een nieuwe regeling zou vallen. Het zou eerst opstuurde worden naar tmobile, zij moesten het namelijk zien voor het gerepareerd kon worden en daarna zou het naar het reparatiecentrum gaan. Ik, naïef als ik ben, geloofde dit verhaal half en heb mezelf voorgenomen contact met tmobile op te nemen. Moest ik zeker doen zij de vrouw, want zij kon me niet verder helpen ze had het ook pas die dag gehoord (en dan moest ik dus geloven dat mijn telefoon er binnen zou vallen die 6 weken eerder opgestuurd was). ik ben in de afgelopen 2 weken bij 2 verschillende medewerkers geweest in de tmobileshop van Gouda en zij konden mij dit nieuwe proces beiden niet bevestigen. Hierdoor trek ik het nog sterker in twijfel. Inmiddels ben ik 8 weken verder, heb ik een nokia uit het jaar 0 waar ik wel mee kan internetten, maar waar t scherm zo slecht van is dat ik er niet doorheen kan kijken.
Ik heb mijn klacht ook naar de webcare gestuurd van tmobile en zij zouden het naar pro assist opsturen. Dit is maandag 2 weken geleden en heb tot op heden niks gehoord. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze service, terwijl ik wel mijn complimenten moet geven aan tmobile (zowel het winkelpersoneel als de webcare mensen van het twitteraccount!)
Ik heb mijn telefoon as maandag 8 weken geleden opgestuurd. Dit is dus ongeveer in dezelfde periode geweest als uw telefoon. Ik heb inmiddels 4 keer contact gehad waarbij ik iedere keer iets anders hoor. De man aan de deur vertelde mij dat ik na 2 weken maar moest bellen als ik niks gehoord had. Dit deed ik en toen kreeg ik te horen dat ik 4 weken geduld moest hebben. Hier nam ik maar genoegen mee, dus belde ik na 4 weken nog eens. Toen kreeg ik te horen dat het tot 6 weken kon duren. Op dit moment kon de vrouw aan de andere kant van de lijn al enige irritatie horen. Zij vertelde mij ook dat het toestel verstuurd was voor reparatie. Ik heb na 6 weken weer terug gebeld en kreeg nu een heel ander verhaal te horen. Het zou namelijk zo zijn dat mijn toestel binnen een nieuwe regeling zou vallen. Het zou eerst opstuurde worden naar tmobile, zij moesten het namelijk zien voor het gerepareerd kon worden en daarna zou het naar het reparatiecentrum gaan. Ik, naïef als ik ben, geloofde dit verhaal half en heb mezelf voorgenomen contact met tmobile op te nemen. Moest ik zeker doen zij de vrouw, want zij kon me niet verder helpen ze had het ook pas die dag gehoord (en dan moest ik dus geloven dat mijn telefoon er binnen zou vallen die 6 weken eerder opgestuurd was). ik ben in de afgelopen 2 weken bij 2 verschillende medewerkers geweest in de tmobileshop van Gouda en zij konden mij dit nieuwe proces beiden niet bevestigen. Hierdoor trek ik het nog sterker in twijfel. Inmiddels ben ik 8 weken verder, heb ik een nokia uit het jaar 0 waar ik wel mee kan internetten, maar waar t scherm zo slecht van is dat ik er niet doorheen kan kijken.
Ik heb mijn klacht ook naar de webcare gestuurd van tmobile en zij zouden het naar pro assist opsturen. Dit is maandag 2 weken geleden en heb tot op heden niks gehoord. Ik ben zwaar teleurgesteld in deze service, terwijl ik wel mijn complimenten moet geven aan tmobile (zowel het winkelpersoneel als de webcare mensen van het twitteraccount!)
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn bij dat bedrijf maar dit slaat helemaal nergens op,
Inmiddels ben ik mijn telefoon al 9 weken kwijt en heb ook nog steeds niets van hun vernomen.
Heb al een aantal keer contact opgenomen, maar dan krijg ik ook weer een vaag verhaal te horen, waar ik helemaal niets aan heb.
Ben langs de t-mobile geweest maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik moest de klantenservice bellen, deze maken dan een notitie van de klacht en dat wordt mee genomen in de vergaderingen met pro assist. Alleen heb ik hier nog niets van vernomen.
Daarnaast heb ik verschillende keren een klachtenmail gestuurd naar proassist, maar zo als dit bedrijf zijn naam eer aan houd, krijg ik hier natuurlijk ook geen reactie op. Ik vraag me af wat er wel moet gebeuren om een keer een reactie te krijgen van dit bedrijf.
Ondertussen verwacht ik wel dat ze mij tegemoet komen met een vergoeding, want k ben ook echt niet bereid om nog eens mijn eige risico van 30 euro te betalen. Dit moet gewoon aangepakt worden.
]Moet radar hier ook niet eens aandacht aan besteden? Zo als ik lees op dit forum, zijn er wel meer dan 2 gedupeerde.
En om het nogmaals maar te benadrukken. NEEM NOOIT EEN VERZEKERING BIJ PRO ASSIST!!! of je vind het fijn om je telefoon zo lang te missen en opgescheept te zitten met een Nokia uit het stenentijdperk...
We wachten af...
Inmiddels ben ik mijn telefoon al 9 weken kwijt en heb ook nog steeds niets van hun vernomen.
Heb al een aantal keer contact opgenomen, maar dan krijg ik ook weer een vaag verhaal te horen, waar ik helemaal niets aan heb.
Ben langs de t-mobile geweest maar daar konden ze niets voor mij betekenen. Ik moest de klantenservice bellen, deze maken dan een notitie van de klacht en dat wordt mee genomen in de vergaderingen met pro assist. Alleen heb ik hier nog niets van vernomen.
Daarnaast heb ik verschillende keren een klachtenmail gestuurd naar proassist, maar zo als dit bedrijf zijn naam eer aan houd, krijg ik hier natuurlijk ook geen reactie op. Ik vraag me af wat er wel moet gebeuren om een keer een reactie te krijgen van dit bedrijf.
Ondertussen verwacht ik wel dat ze mij tegemoet komen met een vergoeding, want k ben ook echt niet bereid om nog eens mijn eige risico van 30 euro te betalen. Dit moet gewoon aangepakt worden.
]Moet radar hier ook niet eens aandacht aan besteden? Zo als ik lees op dit forum, zijn er wel meer dan 2 gedupeerde.
En om het nogmaals maar te benadrukken. NEEM NOOIT EEN VERZEKERING BIJ PRO ASSIST!!! of je vind het fijn om je telefoon zo lang te missen en opgescheept te zitten met een Nokia uit het stenentijdperk...
We wachten af...
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Hier hetzelfde verhaal. 1 september is mijn Iphone 3gs opgehaald en nog steeds niet terug / vervangen. Als je belt, krijg je steeds een heel verhaal over reparatiecentra, T mobile etcetera. Ze kunnen in ieder geval niet vertellen wanneer je eindelijk je telefoon terugkrijgt. Ze kunnen "helaas niks meer doen" en het blijft maar afwachten.
Het is ronduit schandalig hoe ze klanten behandelen en verwijzen alleen maar naar anderen. Een stap extra zetten doen ze gewoon niet en maken je als klant na een telefoontje nog ontevredener als je vantevoren al was.
Ik kan dus ook iedereen AFRADEN een PRO assist verzekering te nemen.
Het is ronduit schandalig hoe ze klanten behandelen en verwijzen alleen maar naar anderen. Een stap extra zetten doen ze gewoon niet en maken je als klant na een telefoontje nog ontevredener als je vantevoren al was.
Ik kan dus ook iedereen AFRADEN een PRO assist verzekering te nemen.
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Goedemorgen,
Het is inderdaad schandalig. Ga vandaag nog maar eens bellen, of ze zelf van plan waren om hier iets tegen te gaan doen.
Ik zou zeggen, geef dit ook aan bij Radar zelf. Om Radar hier aandacht aan te laten besteden in hun programma.
Daarnaast schijnt de ombudsman ook een goede site te zijn.
We gaan de 10e week in. Laten we maar weer afwachten...
Mvg
Het is inderdaad schandalig. Ga vandaag nog maar eens bellen, of ze zelf van plan waren om hier iets tegen te gaan doen.
Ik zou zeggen, geef dit ook aan bij Radar zelf. Om Radar hier aandacht aan te laten besteden in hun programma.
Daarnaast schijnt de ombudsman ook een goede site te zijn.
We gaan de 10e week in. Laten we maar weer afwachten...
Mvg
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Je kunt met het gewone nummer van ProAssist blijven bellen, maar dat heeft weinig tot geen zin. Degene die opneemt na 25 minuten wachttijd weet niks, kan niks en doet niks. Behalve het uitspreken van de standaard zoethoudertjes.
Bel/mail met afdeling Claimservice van ProAssist, of beter nog, neem contact op met het repair center:
Solid Vision in Rijswijk of Dynafix in Nuth. Vraag hun naar de status, want ProAssist doet het niet....
Bel/mail met afdeling Claimservice van ProAssist, of beter nog, neem contact op met het repair center:
Solid Vision in Rijswijk of Dynafix in Nuth. Vraag hun naar de status, want ProAssist doet het niet....
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 16 dec 2011 09:29
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Ook ik heb grote problemen met Pro assist, de verzkering van T-Mobile. Het is schandalig dat ze zichzelf snel en betrouwbaar noemen. Ongeveer 10 weken geleden is mijn Iphone 3GS kapot gegaan. Na 4 weken kreeg ik een vervangende iPhone, een "refurbished" zoals ze dat noemen. Deze viel na ongeveer een week steeds uit, startte dan weer wel, dan weer niet op. Toen ik belde, wilde ik zsm een vervangende telefoon maar dit werd met moeite toegezegd. De arme jongen aan de telefoon was totaal onervaren. Ik wilde een manager spreken. Die kreeg ik niet te spreken. Ik had inmiddels in totaal al 1,5 uur aan de telefoon gezeten, in de wacht of in gesprek met iemand die een standaard verhaal hield. Veel van mijn tijd is verloren gegaan aan het communiceren met hen.
Met veel doorzetteingsvermogen van mijn kant, kreeg ik een tijdelijk vervangende telefoon. Mijn (2e) iPhone werd opgehaald en zou "met spoed" gemaakt worden.
Na 3 weken ongeveer kreeg ik mijn iPhone terug. Het was dus de vervangende iPhone van voorheen, maar deze toonde na een week weer dezelfde problemen: viel steeds uit, startte niet meer op, etc... Wederom weer een half uur in de wacht. Ik kreeg een vervangend toestel en deze zou met spoed gerepareerd worden.
Na 2 weken belde ik eens: er werd wel bevestigd dat er "spoed" bij stond, maar wat dit betekende kon ze niet zeggen. Ze bleef bij 4-6 weken (de standaard tijd) en ze waagde het ook nog ongepast reageren met gezucht en gesteun op mijn vraag waarom ze dan "spoed" neerzetten en "spoed" communiceren? Ondertussen verstreek de tijd. Wel kreeg ik (2x dezelfde) brief dat het tot hun spijt langer duurde dan gedacht. Een zoethoudertje.
Na ongeveer 3 weken kreeg ik na veel bellen en mailen de iPhone weer terug, heel snel naar eigen zeggen. Gelukkig was het een andere iPhone dan voorheen. Al meteen merkte ik dat de "home" button niet goed reageerde. En na een halve dag herkende de iPhone de oplader niet meer.
Inmiddels ben ik veel tijd en frustratie verder. Telkens op mn werk vanuit meetings gestoord worden om de telefoon weg te brengen dan wel op te halen bij de pro assist medewerker bij de receptie... T-Mobile is 1 x in zoverre behulpzaam geweest door eigenlijk aan te geven dat het beste is het contract te "vervroegen" en een nieuwe iPhone aan te schaffen, dan zou ik van de misere af zijn. Goed bedoeld, maar wat is dit voor oplossing? Heb ik hiervoor een verzekering afgesloten? Een andere T-Mobile medewerker was echt ronduit hondsbrutaal door mij te "mevrouwen" en me eigenlijk te vertellen dat het probleem volledig bij Pro assist ligt en dat ik bij het verkeerde adres ben. Zo ga je toch niet met je klanten om? Als T-Mobile je deze verzekering aan probeert te smeren: weiger. Helaas is het de enige verzkering die ze hebben, maar het stelt T-Mobile in een slecht daglicht.
Wie dit verhaal heeft uitgelezen, petje af, wat een schande nietwaar?
Met veel doorzetteingsvermogen van mijn kant, kreeg ik een tijdelijk vervangende telefoon. Mijn (2e) iPhone werd opgehaald en zou "met spoed" gemaakt worden.
Na 3 weken ongeveer kreeg ik mijn iPhone terug. Het was dus de vervangende iPhone van voorheen, maar deze toonde na een week weer dezelfde problemen: viel steeds uit, startte niet meer op, etc... Wederom weer een half uur in de wacht. Ik kreeg een vervangend toestel en deze zou met spoed gerepareerd worden.
Na 2 weken belde ik eens: er werd wel bevestigd dat er "spoed" bij stond, maar wat dit betekende kon ze niet zeggen. Ze bleef bij 4-6 weken (de standaard tijd) en ze waagde het ook nog ongepast reageren met gezucht en gesteun op mijn vraag waarom ze dan "spoed" neerzetten en "spoed" communiceren? Ondertussen verstreek de tijd. Wel kreeg ik (2x dezelfde) brief dat het tot hun spijt langer duurde dan gedacht. Een zoethoudertje.
Na ongeveer 3 weken kreeg ik na veel bellen en mailen de iPhone weer terug, heel snel naar eigen zeggen. Gelukkig was het een andere iPhone dan voorheen. Al meteen merkte ik dat de "home" button niet goed reageerde. En na een halve dag herkende de iPhone de oplader niet meer.
Inmiddels ben ik veel tijd en frustratie verder. Telkens op mn werk vanuit meetings gestoord worden om de telefoon weg te brengen dan wel op te halen bij de pro assist medewerker bij de receptie... T-Mobile is 1 x in zoverre behulpzaam geweest door eigenlijk aan te geven dat het beste is het contract te "vervroegen" en een nieuwe iPhone aan te schaffen, dan zou ik van de misere af zijn. Goed bedoeld, maar wat is dit voor oplossing? Heb ik hiervoor een verzekering afgesloten? Een andere T-Mobile medewerker was echt ronduit hondsbrutaal door mij te "mevrouwen" en me eigenlijk te vertellen dat het probleem volledig bij Pro assist ligt en dat ik bij het verkeerde adres ben. Zo ga je toch niet met je klanten om? Als T-Mobile je deze verzekering aan probeert te smeren: weiger. Helaas is het de enige verzkering die ze hebben, maar het stelt T-Mobile in een slecht daglicht.
Wie dit verhaal heeft uitgelezen, petje af, wat een schande nietwaar?
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
Nou,heb mijn telefoon enige tijd geleden opgestuurd naar proassist om hem te laten maken. en wat denk je!!! ik heb mijn telefoon inmiddels retour gekregen ( helemaal kapot gemaakt door het bedrijf ) en een klein briefje erbij dat ze mijn telefoon niet kunnen maken i.v.m. waterschade en onhersteldbaar kapot. Ik was echt zo pissig op dit amateur bedrijfje dat ik er echt een advocaat erop ga zetten. Mijn telefoon was echt zo goed als nieuw en nu heb ik er helemaal niks meer aan. Wat denkt zo'n bedrijf wel niet, dat ze zo met andermans spullen om kunnen gaan.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 jan 2012 17:13
Re: Telefoonverzekering Pro assist!
the same here,
Mijn Iphone 3gs werd keurig nadat ik gebeld had na een paar uurtjes opgehaald,
de man die mijn telefoon ophaalde vertelde mij dat het maken van mijn beeldscherm een simpele reparatie was en dat ik niet zo lang zou moeten wachten eer hij klaar was,
vervolgens verkondigde dezelfde man dat ik ongeveer 4 tot 6 weken zou moeten wachten!
Dat lijkt me toch een redelijk lange tijd voor een simpele reparatie,
morgen zijn de 6 weken voorbij en ik heb nog steeds niks van pro assist gehoord,
en na dit gelezen te hebben zal dat ook nog wel even duren,
jammer, de verzerking loopt bijna af en ik ga hem zeker niet verlengen!
Mijn Iphone 3gs werd keurig nadat ik gebeld had na een paar uurtjes opgehaald,
de man die mijn telefoon ophaalde vertelde mij dat het maken van mijn beeldscherm een simpele reparatie was en dat ik niet zo lang zou moeten wachten eer hij klaar was,
vervolgens verkondigde dezelfde man dat ik ongeveer 4 tot 6 weken zou moeten wachten!
Dat lijkt me toch een redelijk lange tijd voor een simpele reparatie,
morgen zijn de 6 weken voorbij en ik heb nog steeds niks van pro assist gehoord,
en na dit gelezen te hebben zal dat ook nog wel even duren,
jammer, de verzerking loopt bijna af en ik ga hem zeker niet verlengen!