Beste mensen.
Ik ben een ex medewerker van hmi die met hart en ziel voor dit bedrijf klaar stond totdat ik, zelf betrokken was bij een auto ongeluk. Ik heb een beroep gedaan op mijn alonge (ongevallen verz.) van hmi. Helaas moet ik bekennen dat hmi er alles aan doet om niet uit te betalen.Ik heb ze drie weken de tijd gegeven om mijn gedane stortingen terug te boeken. Als zij dat niet doen zal ik mijn brieven en hun brieven op internet zetten zodat u het zelf kunt lezen ook polisen en overeen komsten.word vervolgd (?)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] teleur gesteld door hmi
Re: teleur gesteld door hmi
Van HMI heb ik nog nooit gehoord. Waar staat de afkorting voor?
Aha een Duitse verzekeraar. Ik kon hem al niet in de lijst van deelnemers bij het Verbond van Verzekeraars vinden.
Ik zou je anders naar St. Klachteninstituut Verzekeringen hebben doorverwezen.
Ik ben overigens wel schadebehandelaar, maar niet voor letselschades.
Was er geen derde bij betrokken die aansprakelijk was? In dat geval kan je daar een claim indienen.
succes
Ik zou je anders naar St. Klachteninstituut Verzekeringen hebben doorverwezen.
Ik ben overigens wel schadebehandelaar, maar niet voor letselschades.
Was er geen derde bij betrokken die aansprakelijk was? In dat geval kan je daar een claim indienen.
succes
HM is een Belgische verzekeraar die vanuit België via de tussenpersoonorganisatie Hamburg Mannheimer Consulting (die weer sub-agenten hebben aangesteld) in Nederland actief is.
Hamburg Mannheimer Consulting is sinds kort wel ingeschreven bij het klachteninstituut.
Proberen kan nooit kwaad denk ik!
Hamburg Mannheimer Consulting is sinds kort wel ingeschreven bij het klachteninstituut.
Proberen kan nooit kwaad denk ik!
Jeetje, wat een constructie.
En bij de tussenpersonen heb ik hem inderaad kunnen vinden op www.klachteninstituut.nl
En bij de tussenpersonen heb ik hem inderaad kunnen vinden op www.klachteninstituut.nl
-
Als je er met HM niet uit kunt komen, zou ik je adviseren om het geschil voor te leggen aan het Klachten Instituut Verzekeringen.
Wellicht kunnen deze je verder helpen in jouw zaak.
Wellicht kunnen deze je verder helpen in jouw zaak.