LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Trosradar huichelaars
Trosradar huichelaars
Ik wil wel eens weten wat de financiele banden zijn van /trosRadar en Independer (verzekeringen). Naar mijn mening maken ze veel te veel reclame voor deze tussenpersoon.
Re: Trosradar huichelaars
Ik denk dat Trosradar flink gesponsord wordt door Independer. Zo erg zelfs, dat ze net doen alsof Independer een soort consumentenorganisatie is en de belangen van het algemeen dienen.
Trosradar heeft het zelfs aangedurft de volgende stelling rond te mailen:
Voor de goede orde: Independer is gewoon een commerciële organisatie, die ook gewoon (net als elke andere tussenpersoon) provisie krijgt. sterker nog, Independer kent een sterk vermindere dienstverlening. Ze krijgen dus hetzelfde als ieder ander maar hoeven er minder voor te doen.
Trosradar heeft het zelfs aangedurft de volgende stelling rond te mailen:
Ze zeggen hiermee heet concreet: Financieel adviseurs zijn niet te vertrouwen behalve de financieel adviseur die Independer heet.Niemand wil nabestaanden opzadelen met hoge kosten. Dan is het verstandig om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten.
Sommige aanbieders zijn twee keer zo duur als anderen. Financieel adviseurs laten dit onderbelicht, omdat een hogere premie een hogere provisie oplevert.
Kijk op de Verzekeringshulp om goed verzekerd te zijn en niet te veel te betalen.
Voor de goede orde: Independer is gewoon een commerciële organisatie, die ook gewoon (net als elke andere tussenpersoon) provisie krijgt. sterker nog, Independer kent een sterk vermindere dienstverlening. Ze krijgen dus hetzelfde als ieder ander maar hoeven er minder voor te doen.
Sterker nog, Independer verkoopt afspraken aan tussenpersonen. Toucheert per afspraak minmaal 450 euro.. Hoezo onafhankelijk?
via independer interesse getoont in een interessante hypotheek en kreeg een andere 'independant' op bezoek. Independer is een TTP