LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Trosradar huichelaars

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
zeker

Trosradar huichelaars

Ongelezen bericht door zeker »

Ik wil wel eens weten wat de financiele banden zijn van /trosRadar en Independer (verzekeringen). Naar mijn mening maken ze veel te veel reclame voor deze tussenpersoon.

Gast

Re: Trosradar huichelaars

Ongelezen bericht door Gast »

En wat is je vraag?

Simon

Ongelezen bericht door Simon »

Ik denk dat Trosradar flink gesponsord wordt door Independer. Zo erg zelfs, dat ze net doen alsof Independer een soort consumentenorganisatie is en de belangen van het algemeen dienen.

Trosradar heeft het zelfs aangedurft de volgende stelling rond te mailen:
Niemand wil nabestaanden opzadelen met hoge kosten. Dan is het verstandig om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten.
Sommige aanbieders zijn twee keer zo duur als anderen. Financieel adviseurs laten dit onderbelicht, omdat een hogere premie een hogere provisie oplevert.
Kijk op de Verzekeringshulp om goed verzekerd te zijn en niet te veel te betalen.
Ze zeggen hiermee heet concreet: Financieel adviseurs zijn niet te vertrouwen behalve de financieel adviseur die Independer heet.

Voor de goede orde: Independer is gewoon een commerciële organisatie, die ook gewoon (net als elke andere tussenpersoon) provisie krijgt. sterker nog, Independer kent een sterk vermindere dienstverlening. Ze krijgen dus hetzelfde als ieder ander maar hoeven er minder voor te doen.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sterker nog, Independer verkoopt afspraken aan tussenpersonen. Toucheert per afspraak minmaal 450 euro.. Hoezo onafhankelijk?

elize

Ongelezen bericht door elize »

Independer is net zo lek als een indepent slip

Nata

Ongelezen bericht door Nata »

via independer interesse getoont in een interessante hypotheek en kreeg een andere 'independant' op bezoek. Independer is een TTP

Gesloten