LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
Men zit niet vast aan een servive abonnement. Zo'n abonnement is maandelijks opzegbaar!
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
Zo, reageren op een draadje van 1,5 jaar geleden.........
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
Beste mensen ik ben zelf een tussenpersoon in schadeverzekeringen ik werk voor 10 tot 15% provisie
Gelukkig kunnen mensen kiezen om rechtstreeks of via een tussenpersoon te verzekeren.
Ik ben vaak goedkoper dan centraal beheer of Ohra. Nartuurlijk kun je zelf shoppen via internet veel mensen kijken dan bij inderpender en denken dan rechtstreeks af tesluiten, Jammer inderpender is ook een tussenpersoon en niets anders deze is groot geworden via het programa Radar.
Wat bied ik een klant?
Een web site waar je diverse maatschappijen kunt vergelijken
Ik beandwoord vragen van klanten die zij mij stellen.
Ik sta mensen bij met schade ook al zijn ze alleen wa verzekerd
Elk jaar kijk ik als de autoverzekering goedkoper kan bij de 15 maatschappijen waarvan ik een agentschap heb.
Tevens heb ik een aansprakelijkheidsverzekering voor als ik fouten zou maken waardoor mij klanten schade lijden.
Assurantie advisuer is een vak, wij moeten ook onze diploma's periodiek update
Maar de keus is aan u een tussen persoon of niet.
Met vriendelijke groet :
Gelukkig kunnen mensen kiezen om rechtstreeks of via een tussenpersoon te verzekeren.
Ik ben vaak goedkoper dan centraal beheer of Ohra. Nartuurlijk kun je zelf shoppen via internet veel mensen kijken dan bij inderpender en denken dan rechtstreeks af tesluiten, Jammer inderpender is ook een tussenpersoon en niets anders deze is groot geworden via het programa Radar.
Wat bied ik een klant?
Een web site waar je diverse maatschappijen kunt vergelijken
Ik beandwoord vragen van klanten die zij mij stellen.
Ik sta mensen bij met schade ook al zijn ze alleen wa verzekerd
Elk jaar kijk ik als de autoverzekering goedkoper kan bij de 15 maatschappijen waarvan ik een agentschap heb.
Tevens heb ik een aansprakelijkheidsverzekering voor als ik fouten zou maken waardoor mij klanten schade lijden.
Assurantie advisuer is een vak, wij moeten ook onze diploma's periodiek update
Maar de keus is aan u een tussen persoon of niet.
Met vriendelijke groet :
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
In het forum is sprake van uitglijders van tussenpersonen. Dit bericht gaat niet zo zeer over het "afdwingen van een abonnement" (alhoewel dat eigenlijk ook wel aan de orde was), maar meer over de gevolgen als je al instemt met een dergelijk abonnement.
In 2011 hebben wij, m.b.v. een contactpersoon van een financieel adviesbureau, een huis gekocht in de Achterhoek. Wij kwamen uit het westen en hadden in het oosten dus een contact nodig.
Deze contactpersoon (danwel het bureau) heeft in de aanloop naar ons huidige onderkomen een nog lopende spaarhypotheek niet juist ingeschat, waardoor wij daags voor transport bij de notaris met een te lage hypotheekaanvraag (€ 54.000) werden geconfronteerd. Dat hebben wij zelf moeten oplossen in vriendenkring, en daardoor zijn onze verwachte liquide middelen t.b.v. verbouwing en modernisering volledig om zeep geholpen.
Een gesprek op het kantoor met de tussenpersoon en zijn kantoor leverde alleen maar grote ergernis op. De tegenpartij verhardde in de stelling dat wij zelf schuld waren, terwijl wij konden aantonen wat er (aan hun kant) was fout gegaan!
Ongeacht deze onverwachte en zeer ongewenste ontwikkelingen bleef het bureau erbij, dat wij hadden getekend voor een abonnement en dat zij op grond daarvan zo'n € 6.000 te vorderen hadden.
Diverse dreigbrieven, -telefoontjes en -mails ten spijt hebben wij nog steeds niet betaald, en het lijkt er nu wel op dat het bureau het zo'n beetje voor gezien houdt. Maar ik hou mijn hart vast, want voor hetzelfde geld beginnen ze zo weer. En we hebben inmiddels al honderden euro's aan advocaat-kosten betaald.
Abonnement: NIET DOEN DUS. Je koopt een kat in de zak.
En een TIP: laat, bij het ondertekenen van diverse formulieren zoals t.b.v. een hypotheekaanvraag ("NU tekenen voor aanvragen, want de rente is NU gunstig") niet stiekem ook een abonnement onder je neus schuiven om nog even voor te tekenen.
In 2011 hebben wij, m.b.v. een contactpersoon van een financieel adviesbureau, een huis gekocht in de Achterhoek. Wij kwamen uit het westen en hadden in het oosten dus een contact nodig.
Deze contactpersoon (danwel het bureau) heeft in de aanloop naar ons huidige onderkomen een nog lopende spaarhypotheek niet juist ingeschat, waardoor wij daags voor transport bij de notaris met een te lage hypotheekaanvraag (€ 54.000) werden geconfronteerd. Dat hebben wij zelf moeten oplossen in vriendenkring, en daardoor zijn onze verwachte liquide middelen t.b.v. verbouwing en modernisering volledig om zeep geholpen.
Een gesprek op het kantoor met de tussenpersoon en zijn kantoor leverde alleen maar grote ergernis op. De tegenpartij verhardde in de stelling dat wij zelf schuld waren, terwijl wij konden aantonen wat er (aan hun kant) was fout gegaan!
Ongeacht deze onverwachte en zeer ongewenste ontwikkelingen bleef het bureau erbij, dat wij hadden getekend voor een abonnement en dat zij op grond daarvan zo'n € 6.000 te vorderen hadden.
Diverse dreigbrieven, -telefoontjes en -mails ten spijt hebben wij nog steeds niet betaald, en het lijkt er nu wel op dat het bureau het zo'n beetje voor gezien houdt. Maar ik hou mijn hart vast, want voor hetzelfde geld beginnen ze zo weer. En we hebben inmiddels al honderden euro's aan advocaat-kosten betaald.
Abonnement: NIET DOEN DUS. Je koopt een kat in de zak.
En een TIP: laat, bij het ondertekenen van diverse formulieren zoals t.b.v. een hypotheekaanvraag ("NU tekenen voor aanvragen, want de rente is NU gunstig") niet stiekem ook een abonnement onder je neus schuiven om nog even voor te tekenen.
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
Als niet tevreden bent en je ben van mening dat je niet genoeg geholpen bent. kun je toch naar de KIFID
-
- Berichten: 4399
- Lid geworden op: 29 mar 2011 15:46
- Contacteer:
Re: tussenpersoon dwingt ons een abonnement af te sluiten.
pjsharle schreef:Als niet tevreden bent en je ben van mening dat je niet genoeg geholpen bent. kun je toch naar de KIFID
HAHAHHAA.....mag ik ff lachen om je advies om naar KIFID te gaan. Als je overige adviezen ook zo zijn hoef ik jou nooit als adviseur.....sjinge sjonge verwijzen naar KIFID.
Google er ff op, of gebruik de zoekfunctie.....denk dat je je advies snel weer intrekt