Op 14 april 2014 ben ik aangereden. Ik kwam van rechts en bovendien kwam de tegenpartij uit een uitrit. Tegenpartij heeft ook netjes schuld bekend, schadeformulier ingevuld en dit is naar hun verzekeraar (Voogd & Voogd) gegaan. Ik ben zelf niet all-risk verzekerd, omdat mijn auto daar te oud voor is.
Vervolgens heeft het tot 23 mei geduurd voordat Voogd & Voogd een schade-expert kon/wilde sturen. De schade-expert komt uiteindelijk op een bedrag uit wat ruim minder is dan wat het schadebedrijf had berekend. Goed, dat kan, het gaat nog steeds om een bedrag van rond de 800 euro. Het bedrag zal binnen anderhalve week worden uitbetaald, wordt er gezegd.
Het is nu 2 juli en, u raadt het al, er is nog niets uitbetaald. Elke week wordt er gezegd dat het bedrag binnen een paar dagen zal worden overgemaakt, maar elke week hoor ik ook dat er niets met het dossier is gedaan sinds de vorige keer dat ik gebeld heb. Er worden dus valse beloftes gedaan. Ik verdien zelf niet genoeg geld om in één keer zo'n groot bedrag voor een reparatie op te hoesten. Bovendien heb ik ook andere lasten te betalen.
Nu wordt er bij elk telefoongesprek vooraf gezegd dat het gesprek wordt opgenomen. Kan ik aanspraak maken op die opnames om ze te wijzen op hun beloftes? Ik begrijp best dat ik vast niet de enige ben die geld van ze wil, maar doe dan geen valse beloftes...Nu maken ze me elke keer blij met een dode mus.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitbetaling verzekeraar tegenpartij
Re: Uitbetaling verzekeraar tegenpartij
Dit is bij Voogd & Voogd wel herkenbaar. Zeer stugge verzekeraar. Je kunt alleen afwachten.
Laatst gewijzigd door harley68 op 03 jul 2014 16:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Wel wat jammer dat ik vrijdag op vakantie ga en met al die regen dus nog langer rond moet rijden met een ernstige deuk in mijn auto. De roest kan zijn pret niet op!
heeft voogd en voogd geen schadeherstel bedrijf waar ze een contract mee hebben, dus die de rekening rechtstreeks naar de verzekeraar kan sturen?
dan hoef je helemaal niets zelf te betalen, en hoeft voogd en voogd ook niet bang te zijn dat je te veel of te weinig uitgekeerd krijgt
dan hoef je helemaal niets zelf te betalen, en hoeft voogd en voogd ook niet bang te zijn dat je te veel of te weinig uitgekeerd krijgt
nee hoor, ook als particulier kan je een incassoprocedure starten. De schadeclaim zou ik indienen bij tegenpartij, want met zijn verzekeraar heeft u in essentie niets te maken, dat die niet betaald is niet uw probleem (zou het niet moeten zijn) , de veroorzaker is de aansprakelijke partij, en dus ook degeen die u schadeloos dient te stellen.harley68 schreef:Dit is bij Voogd & Voogd wel herkenbaar. Zeer stugge verzekeraar. Je *** alleen afwachten.
U bent ook gerechtigd een contra expertise te laten uitvoeren overigens.