LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unigarant

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
Gerrom
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2012 20:37

Unigarant

Ongelezen bericht door Gerrom »

Nadat mijn dochter is aangereden door een bromfietser en in de sloot is beland, hebben we een schade van ruim 600,-. De bromfietser is verzekerd bij Unigarant. Unigarant beslist dat beide voor 50% aansprakelijk zijn en keert dus 300,- uit aan ons. :(
Wij leggen het voor aan onze eigen tussen persoon. Na aandringen reageert Unigarant dat zij vasthouden aan eerdere uitspraak.
Tussenpersoon legt casus voor aan een Letselschade advocaat. Deze oordeelt dat wij minimaal recht hebben op 90% van de schade. :wink:
Unigarant reageert dat zij vasthouden aan eerdere uitspraak. En meld daarbij dat als we een gerechtelijke procedure willen starten en we verliezen de kosten van Unigarant voor onze rekening is. (alsof wij dat niet weten)
Conclusie: Voor 300,- ga ik geen gerechtelijke procedure starten en de dieven van Unigant steken het geld in eigen zak. :evil:

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Unigarant

Ongelezen bericht door Frantic2 »

Gewoon naar het juridisch loket en zelf een rechtsbijstand afsluiten, ik snap niet dat uw tsp u dat niet verteld.....

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Unigarant

Ongelezen bericht door Leojes30 »

Wat is er dan precies gebeurt? Was uw dochter op de fiets of ook op de brommer? En hoe was de toedracht?

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Unigarant

Ongelezen bericht door Leojes30 »

O ja en hoe oud is uw dochter?

Leojes30
Berichten: 600
Lid geworden op: 19 feb 2010 14:57

Re: Unigarant

Ongelezen bericht door Leojes30 »

O ja en hoe oud is uw dochter?

Gesloten