LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Unive betaald minder dan toegezegd

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
HVisser369
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mar 2012 19:32

Unive betaald minder dan toegezegd

Ongelezen bericht door HVisser369 »

(1) Zijn er mensen die ervaringen hebben met het volgende:
De verzekeraar Unive , heeft na diefstal mondeling via de telefoon een vergoedingsbedrag benoemd. Toen ik vroeg om het op papier te zetten kreeg ik te horen : een man een man, een woord een woord.
Nu blijkt dat ik een aanzienlijk kleiner bedrag gestort heb gekregen

Met andere woorden, men wilde niets op papier zetten, en keert minder uit dan mondeling toegezegd

(2) heeft iemand een advies hoe nu verder te handelen?

met vriendelijke groet
HVisser

SaritaX
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 nov 2010 15:42

Re: Unive betaald minder dan toegezegd

Ongelezen bericht door SaritaX »

Toen ik diefstal had aangegeven bij Unive belden ze me ook met het bedrag. Aan de telefoon zetten ze alles heel precies uiteen.Per artikel vertelden ze hoeveel ze zouden geven en waarom het minder was dan de aanschafwaarde.

Ik heb dit bedrag ook ontvangen, maar in de brief die ik kreeg stond er helemaal geen uiteenzetting bij, alleen het totaalbedrag.

Mischien kan je zelf even op een rijtje zetten welk percentage van het gevraagde je vergoed hebt gekregen en dan zou ik gewoon nog een keer naar ze bellen om omopheldering te vragen.

Univé webteam
Berichten: 6
Lid geworden op: 08 mar 2012 16:02

Re: Unive betaald minder dan toegezegd

Ongelezen bericht door Univé webteam »

Beste H. Visser,

Wij willen graag kijken of wij iets voor u kunnen betekenen.
Wilt u uw gegevens naar [email protected] sturen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Webcare team Univé ^AM

Suzanne 326
Berichten: 400
Lid geworden op: 01 sep 2011 10:37

Re: Unive betaald minder dan toegezegd

Ongelezen bericht door Suzanne 326 »

HVisser369 schreef:(1) Zijn er mensen die ervaringen hebben met het volgende:
De verzekeraar Unive , heeft na diefstal mondeling via de telefoon een vergoedingsbedrag benoemd. Toen ik vroeg om het op papier te zetten kreeg ik te horen : een man een man, een woord een woord.
Nu blijkt dat ik een aanzienlijk kleiner bedrag gestort heb gekregen

Met andere woorden, men wilde niets op papier zetten, en keert minder uit dan mondeling toegezegd

(2) heeft iemand een advies hoe nu verder te handelen?

met vriendelijke groet
HVisser
Vertel het complete verhaal wat u volgens u zelf heeft verteld aan de telefoon en vertel tevens exact wat de verzekeraar u heeft verteld aan de telefoon of wat u denkt gehoord te hebben!!!!!!!!!!

Gesloten