LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Unive een ware ramp
Unive een ware ramp
Hier mijn verhaal om stukken te krijgen van Unive wat zich afspeelt vanaf 29-06-2012.
Ik had stukken nodig i.v.m met een belastingaangifte en had op 27-06-2012 contact opgenomen met Unive de klantenservice verwees me naar [email protected] Hierbij heb ik keurig en email opgesteld met het verzoek zie mail:
Geachte mevrouw/heer,
Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur zet ik mijn verzoek per email.
In verband met een belastingaangifte, heb ik de verzekeringsvoorwaarden nodig van 2008/2009 en dan specifiek het vergoedingsoverzicht m.b.t. orthodontische behandelingen voor mijn dochter geboren op en
mijn zoon geboren op Sommige vergoedingen werden namelijk niet vergoed en moesten wij deels betalen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u met mij contact opnemen via het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Helaas bleef het niet bij dit dit ene mailtje....
Op 2 juli kreeg ik dit mailtje van Unive:
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een overzicht van uw gedeclareerde zorg aanvraagt. Graag reageer ik hier op.
Ik heb een verzoek gestuurd naar de afdeling Correspondentie om u een overzicht van de vergoedingen toe te sturen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer . Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Houdt u daarom rekening met een lange behandeltijd.
Meneer hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Tot slot wens ik u een prettige dag.
Met vriendelijke groet,
NV Univé Zorg
Toen weer gebelt + mailtje toegezonden
Geachte heer Stolk,
Op d.d. 24 jl. heb ik telefonisch onderhoud gehad over de afwikkeling van het verzoek tot stukken.
Helaas kon de klantenservice medewerker me daarmee niet helpen.
Zou u wellicht kunnen doorgeven wanneer de stukken verstuurd worden?
Ik zit in tijdnood i.v.m met de belastingdienst die me tot eind juli de tijd hebben gegeven om de stukken te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Weer een mail met leugens van unive :
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw overzichten. Graag reageer ik hierop.
Eerder heeft mijn collega uw verzoek om overzichten te ontvangen van de vergoedingen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer doorgestuurd naar onze afdeling Correspondentie. Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Om deze reden kan het tot 20 werkdagen duren voor u de overzichten ontvangt.
Meneer Bouhafa, hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Merel de Goeij
Afdeling Klantenservice
NV Univé Zorg
Mijn laatste mail :
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik weer gebelt naar jullie afdeling bij deze wil ik dan ook een klacht indienen over de werkwijze van Unive' Verzekeringen.
Eind van deze maand heb ik de opgevraagde stukken nodig voor de belastingaangifte, ik heb al reeds eerder uitstel aangevraagd bij de belastingdienst.
En tot op heden heb ik niks mogen ontvangen van jullie. De medewerker vertelde me tevens dat hij niks kon vinden over eerdere verzoeken???
Dus deze onderstaande mailtjes hebben jullie zodanig opgesteld zonder het daadwerkelijke serieus te nemen.
Omdat de toezegging van 20 werkdagen die jullie hebben beloofd niet kunnen worden nageleefd hou ik jullie verantwoordelijk als de belastingdienst mij een boete aflegt.
Tevens ga ik een klacht sturen naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).
Hoogachtend,
Al met al heeft Unive helaas niks geleerd, vele woorden weinig daden.
Veel loze beloftes en toezegingen zoals 20 werkdagen.
Mijn klacht loopt momenteel bij de SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) Helaas kan ik niet weer uitstel vragen bij de Belastingdienst.
Dus Unive bedankt voor de slechte medewerking Unive daar plukt u de vruchten van ja de rotte vruchten.
Ik had stukken nodig i.v.m met een belastingaangifte en had op 27-06-2012 contact opgenomen met Unive de klantenservice verwees me naar [email protected] Hierbij heb ik keurig en email opgesteld met het verzoek zie mail:
Geachte mevrouw/heer,
Zoals we telefonisch hebben afgesproken, stuur zet ik mijn verzoek per email.
In verband met een belastingaangifte, heb ik de verzekeringsvoorwaarden nodig van 2008/2009 en dan specifiek het vergoedingsoverzicht m.b.t. orthodontische behandelingen voor mijn dochter geboren op en
mijn zoon geboren op Sommige vergoedingen werden namelijk niet vergoed en moesten wij deels betalen.
Als u verder nog vragen heeft, kunt u met mij contact opnemen via het onderstaande e-mailadres of telefoonnummer.
Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Helaas bleef het niet bij dit dit ene mailtje....
Op 2 juli kreeg ik dit mailtje van Unive:
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u een overzicht van uw gedeclareerde zorg aanvraagt. Graag reageer ik hier op.
Ik heb een verzoek gestuurd naar de afdeling Correspondentie om u een overzicht van de vergoedingen toe te sturen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer . Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Houdt u daarom rekening met een lange behandeltijd.
Meneer hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
NV Univé Zorg
Toen weer gebelt + mailtje toegezonden
Geachte heer Stolk,
Op d.d. 24 jl. heb ik telefonisch onderhoud gehad over de afwikkeling van het verzoek tot stukken.
Helaas kon de klantenservice medewerker me daarmee niet helpen.
Zou u wellicht kunnen doorgeven wanneer de stukken verstuurd worden?
Ik zit in tijdnood i.v.m met de belastingdienst die me tot eind juli de tijd hebben gegeven om de stukken te verstrekken.
Met vriendelijke groet,
Weer een mail met leugens van unive :
Geachte heer Bouhafa,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vraagt naar de status van uw overzichten. Graag reageer ik hierop.
Eerder heeft mijn collega uw verzoek om overzichten te ontvangen van de vergoedingen van de orthodontische behandelingen van mevrouw en de heer doorgestuurd naar onze afdeling Correspondentie. Dit overzicht moet handmatig aangemaakt worden. Om deze reden kan het tot 20 werkdagen duren voor u de overzichten ontvangt.
Meneer Bouhafa, hebt u nog vragen over dit onderwerp? Stuurt u gerust een e-mail terug, wij helpen u graag.
Met vriendelijke groet,
Merel de Goeij
Afdeling Klantenservice
NV Univé Zorg
Mijn laatste mail :
Geachte heer/mevrouw,
Vandaag heb ik weer gebelt naar jullie afdeling bij deze wil ik dan ook een klacht indienen over de werkwijze van Unive' Verzekeringen.
Eind van deze maand heb ik de opgevraagde stukken nodig voor de belastingaangifte, ik heb al reeds eerder uitstel aangevraagd bij de belastingdienst.
En tot op heden heb ik niks mogen ontvangen van jullie. De medewerker vertelde me tevens dat hij niks kon vinden over eerdere verzoeken???
Dus deze onderstaande mailtjes hebben jullie zodanig opgesteld zonder het daadwerkelijke serieus te nemen.
Omdat de toezegging van 20 werkdagen die jullie hebben beloofd niet kunnen worden nageleefd hou ik jullie verantwoordelijk als de belastingdienst mij een boete aflegt.
Tevens ga ik een klacht sturen naar de Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen (SKGZ).
Hoogachtend,
Al met al heeft Unive helaas niks geleerd, vele woorden weinig daden.
Veel loze beloftes en toezegingen zoals 20 werkdagen.
Mijn klacht loopt momenteel bij de SKGZ (Stichting Klachten en Geschillen Zorgverzekeringen) Helaas kan ik niet weer uitstel vragen bij de Belastingdienst.
Dus Unive bedankt voor de slechte medewerking Unive daar plukt u de vruchten van ja de rotte vruchten.
Laatst gewijzigd door Mbouhafa op 29 aug 2012 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Unive een ware ramp
@ MBouhafa:
Wat je misschien beter kunt doen, als er eentje in de buurt is, is een kantoor van Univé binnenlopen. Zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen.
Wat je misschien beter kunt doen, als er eentje in de buurt is, is een kantoor van Univé binnenlopen. Zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen.
Vraag de belastingdienst om uitstel.
Ik krijg elke keer een duidelijk overzicht van Unive wat zij betaald hebben en wat voor eigen rekening komt. Heb je deze niet bewaard?
dat het bij Unive zolang duurt is natuurlijk vreemd... maar dat iemand zijn eigen overzichten niet bewaard maar ze wel wil aftrekken van de belastingopgave is natuurlijk nog vreemder.....
Waarom heeft u zelf die overzichten niet gewoon bewaart?
Daarbij kan je heel eenvoudig zien wat jezelf overmaakt aan de orthodontist, even optellen en je kan je aangifte invullen......
Dus ik snap echt niet waarom je nog geen aangifte kan doen.
Waarom heeft u zelf die overzichten niet gewoon bewaart?
Daarbij kan je heel eenvoudig zien wat jezelf overmaakt aan de orthodontist, even optellen en je kan je aangifte invullen......
Dus ik snap echt niet waarom je nog geen aangifte kan doen.
http://www.denk.verzekeringstools.nl/us ... &mij=Unive
Klik eens op de link, hier staan ze volgens mij.
En nee, ik maak geen reclame, heb alleen even gegoogeld.
Het staat onder ARCHIEF.
Klik eens op de link, hier staan ze volgens mij.
En nee, ik maak geen reclame, heb alleen even gegoogeld.
Het staat onder ARCHIEF.
-
- Contacteer:
Geachte heer Bouhafa,
Wat vervelend dat u zolang moet wachten op een overzicht. Hiervoor bied ik u namens VGZ excuses aan. Ik wil u graag helpen. Hiervoor heb ik uw klantgegevens nodig. U kunt deze mailen naar [email protected] samen met een omschrijving van uw klacht. Alvast hartelijk dank hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Webcare VGZ
Wat vervelend dat u zolang moet wachten op een overzicht. Hiervoor bied ik u namens VGZ excuses aan. Ik wil u graag helpen. Hiervoor heb ik uw klantgegevens nodig. U kunt deze mailen naar [email protected] samen met een omschrijving van uw klacht. Alvast hartelijk dank hiervoor.
Met vriendelijke groet,
Sandra
Webcare VGZ
Weer een valse belofte zie onderstaande mail:
Geachte meneer ,
Bedankt voor uw e-mail. U vraagt naar de verzekeringsvoorwaarden uit 2008 en 2009 die u nodig hebt voor uw belastingaangifte. Daarnaast vraagt u om een overzicht van orthodontische behandelingen van uw zoon (geboren op en dochter
In de bijlage van deze e-mail vindt u de verzekeringsvoorwaarden van de Univé Zorg Geregeld Polis (basisverzekering) en Module C (aanvullende verzekering in 2009). In artikel 8.4 van deze aanvullende verzekering vindt de vergoeding van de kosten voor orthodontische zorg. Vanuit Module C hebben uw kinderen (tot 18 jaar) recht op een vergoeding van maximaal € 2400 voor de totale duur van de verzekering.
De vergoedingenoverzichten voor orthodontie van uw kinderen heb ik voor u opgevraagd. U mag ervan uitgaan dat u deze binnen enkele werkdagen van ons ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Tommy van der Weijden
Medewerker Webcare
Verzonden 22-08-2012
Ik vraag me af wanneer Unive eens eindelijk zijn woorden nakomt als het zo doorgaat stap ik zeker over op een andere zorgverzekering betaal klauwen vol geld voor niet eens een fatsoenlijke service.
Geachte meneer ,
Bedankt voor uw e-mail. U vraagt naar de verzekeringsvoorwaarden uit 2008 en 2009 die u nodig hebt voor uw belastingaangifte. Daarnaast vraagt u om een overzicht van orthodontische behandelingen van uw zoon (geboren op en dochter
In de bijlage van deze e-mail vindt u de verzekeringsvoorwaarden van de Univé Zorg Geregeld Polis (basisverzekering) en Module C (aanvullende verzekering in 2009). In artikel 8.4 van deze aanvullende verzekering vindt de vergoeding van de kosten voor orthodontische zorg. Vanuit Module C hebben uw kinderen (tot 18 jaar) recht op een vergoeding van maximaal € 2400 voor de totale duur van de verzekering.
De vergoedingenoverzichten voor orthodontie van uw kinderen heb ik voor u opgevraagd. U mag ervan uitgaan dat u deze binnen enkele werkdagen van ons ontvangt.
Met vriendelijke groet,
Tommy van der Weijden
Medewerker Webcare
Verzonden 22-08-2012
Ik vraag me af wanneer Unive eens eindelijk zijn woorden nakomt als het zo doorgaat stap ik zeker over op een andere zorgverzekering betaal klauwen vol geld voor niet eens een fatsoenlijke service.
Laatst gewijzigd door Mbouhafa op 29 aug 2012 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus omdat je al te laat was met je aangifte heb je uitstel gekregen tot eind juli. Dan bedenk je je opeens op 27 juni dat je maar eens contact moet opnemen met unive voor het vergoedingen overzicht van 4 jaar geleden, en omdat jij het al,zo ver hebt uitgesteld, moet unive zich maar gaan haasten? U legt nu de schuld van uw eigen tekort neer bij unive.
-
Dit is de laatste keer dat ik op je reageer, want ik wordt hier knap chagrijnig van.Mbouhafa schreef:Weer een valse belofte zie onderstaande mail:
Geachte meneer ,
Met vriendelijke groet,
Tommy van der Weijden
Medewerker Webcare
Verzonden 22-08-2012
Je begint dat Univé een valse belofte doet. Beste vriend, met deze mail wordt een deel van jou verzoek ingewilligd: de polisvoorwaarden heb je nu binnen. Dus hier is geen valse belofte over. Sommige dingen, en dan hebben we het over de gegevens van de nota's, kosten meer tijd. Die zitten in een of ander archief, dat moet waarschijnlijk even via een andere afdeling. Dus geen valse belofte, maar gewoon een heel normaal iets.
Ik vraag me af of jij wel enig besef hebt hoe het in Nederland werkt. Geen enkele actie ondernemen, en als puntje bij paaltje komt moet iedereen maar voor je rennen en vliegen en voor je klaar staan. Vergeet het maar mooi, de tijd dat het zo ging, en de tijd dat iedereen die gewoon geen zin had om te werken een uitkering kreeg, is al lang voorbij. En, mocht je er op hopen, het zal ook niet meer terugkomen. Integendeel. Er wordt steeds meer eigen inzet van mensen verwacht, en mijns inziens terecht.
Tjee, u bent echt met alles en iedereen in conflict.. Mss moet u eens bij u zelf na gaan waarom dit is?
-
Ik herken de problemen bij unive en ben ook helemaal klaar met deze club die er samen met graydon hele rare manieren op na houden...heb inmiddels heel veel mails gestuurd en telefoontjes gepleegd maar het blijft een bende bij unive ben nu aan het wachten op behandeling van mijn klachten en als ik niets meer hoor plaats ik hier spoedig het hele relaas met alle mails en namen erin vermeld..
is zeker waar unive daar plukt u echt geen vruchten van en ben al heel wat jaren klant maar da boeit ze helemaal niets....ga zo door unive jullie zijn goed bezig !!! oplichters...
is zeker waar unive daar plukt u echt geen vruchten van en ben al heel wat jaren klant maar da boeit ze helemaal niets....ga zo door unive jullie zijn goed bezig !!! oplichters...
Belastende opmerkingen dienen altijd te worden onderbouwd, goed bezigdennisreijnen schreef:ga zo door unive jullie zijn goed bezig !!! oplichters...
Unive zou u nu kunnen aanklagen voor laster. U beschuldigt iemand van een strafbaar feit zonder onderbouwing. Als u bent opgelicht, kan de politie daar een aangifte van opnemen.
Vooral doen! Het vermelden van die namen is zowel strafbaar als in strijd met de gedragsregels. Chanteren trouwens ook.dennisreijnen schreef:als ik niets meer hoor plaats ik hier spoedig het hele relaas met alle mails en namen erin vermeld..
Inhoudelijke reacties gewenst? Geef dan een inhoudelijk verhaal, maar laat de loonslaven van unive daar dan buiten en beperk u tot de feiten. Graydon is volgensmij een incassobureau, dus het zal vast te maken hebben met een geschil over een betaling.