LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] unive
unive
Het moet me toch even van het hart.
Elke keer als ik met Unive in aanraking kom door schade of diefstal (2 x schade aan gitaar, 2 x autoinbraak) wordt ik perfect geholpen, erg meelevend en makkelijk.
vandaag weer autoinbraak, en razend van kwaadheid en verdriet, na een uurtje unive gebeld, en daar bleek dat álles vergoed wordt!
Elke keer als ik met Unive in aanraking kom door schade of diefstal (2 x schade aan gitaar, 2 x autoinbraak) wordt ik perfect geholpen, erg meelevend en makkelijk.
vandaag weer autoinbraak, en razend van kwaadheid en verdriet, na een uurtje unive gebeld, en daar bleek dat álles vergoed wordt!
Re: unive
Ik heb met unive ervaring met de ziektekostenverzekering.
Ik weet niets te melden over hun uitkeringen-beleid en prestaties, maar iets anders moet me wel van het hart.
Dat is namelijk hun omslachtige adminstratieve afhandeling van declaraties. Bijvoorbeeld als je als volwassene de rekening van de tandarts instuurt. Unive vergoedt alleen de halfjaarlijkse controle. maar dan typen ze alle regels op de rekening over met de vermelding dat dit niet vergoed wordt.
Verder vond ik hen aan de telefoon ook niet top. Althans de wachttijd is behoorlijk lang .En ook met het ziekenfonds gedeelte springen zij niet echt zorgvuldig om.
Ik weet niets te melden over hun uitkeringen-beleid en prestaties, maar iets anders moet me wel van het hart.
Dat is namelijk hun omslachtige adminstratieve afhandeling van declaraties. Bijvoorbeeld als je als volwassene de rekening van de tandarts instuurt. Unive vergoedt alleen de halfjaarlijkse controle. maar dan typen ze alle regels op de rekening over met de vermelding dat dit niet vergoed wordt.
Verder vond ik hen aan de telefoon ook niet top. Althans de wachttijd is behoorlijk lang .En ook met het ziekenfonds gedeelte springen zij niet echt zorgvuldig om.
Re: unive
Met Unive en zorgverzekering heb ik heeele slechte ervaring.
Je geeft ze volmacht om automatisch af te schrijven.
Doen dit een tijd dan in ene niet..... Zo lopen we dus een achterstand op qua betalen
Stuur je opzegging op komt niet aan maar ondertussen heb ik al wel een andere verzekering genomen... Na de 3de x ( per fax nu maar ) opzegging te hebben gestuurd kan mijn verzekering pas per 1 jan 2006 opgezegd worden.. dus zit ik nu een jaar aan een verzekering te betalen die ik hellemaal niet wil ( en ik zit dus met nog een zorgverzekering )
Komen ze nu in ene met een deurwaarder aanzetten dat we geen premie meer betalen... Maar op het zelfde moment gaan ze ook weer automatisch incasseren....
WALGELIJK gewoon...
Je geeft ze volmacht om automatisch af te schrijven.
Doen dit een tijd dan in ene niet..... Zo lopen we dus een achterstand op qua betalen
Stuur je opzegging op komt niet aan maar ondertussen heb ik al wel een andere verzekering genomen... Na de 3de x ( per fax nu maar ) opzegging te hebben gestuurd kan mijn verzekering pas per 1 jan 2006 opgezegd worden.. dus zit ik nu een jaar aan een verzekering te betalen die ik hellemaal niet wil ( en ik zit dus met nog een zorgverzekering )
Komen ze nu in ene met een deurwaarder aanzetten dat we geen premie meer betalen... Maar op het zelfde moment gaan ze ook weer automatisch incasseren....
WALGELIJK gewoon...
Re: unive
Geachte heer Heijdemann,
U heeft via de website van Univé de volgende vraag gesteld:
Betreft: Klacht adres wijziging per telefoon.
In 2004 ben ik verhuist naar de XXXXstraat 52.
Ik heb naar mijn weten de adres wijziging telefonisch door gegeven.
Verder liet ik mijn betalingen via automatische incasso lopen.
Toen dit echter 3 keer mis was gelopen werdt deze regeling omgezet naar een
aceptgiro regeling.
Maar mijn adreswijziging is kennerlijk niet in jullie systeem doorgevoerd.
Hierdoor hebben jullie aceptgiro's naar mijn oude addres gestuurd.
Ik heb regelmatig mijn post opgehaald maar heb nooit aceptgiro's gezien.
Het eerste contact na mijn adreswijziging was 'De brief van de deurwaarder'
waar in stond dat ik binnen 5 werkdagen +- 960 euro moest betalen.
PLUS dat ik dankzij dit stuk miscommunicatie op de landelijke debiteurenlijst
sta.
Ik ben uiteraard niet tevreden met deze gang van zaken, gezien het feit dat ik
telefonisch te bereiken ben en dat ik op dit adres ingeschreven sta bij de
gemeente Xxxx.
Groeten Lars.
Hieronder treft u het antwoord op uw vraag aan:
Hierbij wil ik u onze exuses aanbieden voor de communicatiefout.
U geeft aan dat u, na de adreswijziging, geen acceptgiro's meer van ons
ontving en de post werd nog naar het oude adres gestuurd.
U kunt er dan van uitgaan dat de wijziging niet goed doorgekomen is.
Voor de openstaande premie wil ik u verzoeken dit verder met het
incassobureau te regelen.
Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geantwoord.
Heeft u naar aanleiding hiervan vragen of opmerkingen, neemt u dan via e-mail
contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
H. Beverdam
Adviseur Univé Service Centrum
Uw referentie x-xxxxx
Er word dus nix afgehandelt, maar ik krijg wel exuses voor de communicatiefout.
Ik moet het verder maar met het incassobureau te regelen.
Nu maar hopen dat ze niet gaan automatisch af schrijven.
U heeft via de website van Univé de volgende vraag gesteld:
Betreft: Klacht adres wijziging per telefoon.
In 2004 ben ik verhuist naar de XXXXstraat 52.
Ik heb naar mijn weten de adres wijziging telefonisch door gegeven.
Verder liet ik mijn betalingen via automatische incasso lopen.
Toen dit echter 3 keer mis was gelopen werdt deze regeling omgezet naar een
aceptgiro regeling.
Maar mijn adreswijziging is kennerlijk niet in jullie systeem doorgevoerd.
Hierdoor hebben jullie aceptgiro's naar mijn oude addres gestuurd.
Ik heb regelmatig mijn post opgehaald maar heb nooit aceptgiro's gezien.
Het eerste contact na mijn adreswijziging was 'De brief van de deurwaarder'
waar in stond dat ik binnen 5 werkdagen +- 960 euro moest betalen.
PLUS dat ik dankzij dit stuk miscommunicatie op de landelijke debiteurenlijst
sta.
Ik ben uiteraard niet tevreden met deze gang van zaken, gezien het feit dat ik
telefonisch te bereiken ben en dat ik op dit adres ingeschreven sta bij de
gemeente Xxxx.
Groeten Lars.
Hieronder treft u het antwoord op uw vraag aan:
Hierbij wil ik u onze exuses aanbieden voor de communicatiefout.
U geeft aan dat u, na de adreswijziging, geen acceptgiro's meer van ons
ontving en de post werd nog naar het oude adres gestuurd.
U kunt er dan van uitgaan dat de wijziging niet goed doorgekomen is.
Voor de openstaande premie wil ik u verzoeken dit verder met het
incassobureau te regelen.
Wij hopen u hiermee naar tevredenheid te hebben geantwoord.
Heeft u naar aanleiding hiervan vragen of opmerkingen, neemt u dan via e-mail
contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
H. Beverdam
Adviseur Univé Service Centrum
Uw referentie x-xxxxx
Er word dus nix afgehandelt, maar ik krijg wel exuses voor de communicatiefout.
Ik moet het verder maar met het incassobureau te regelen.
Nu maar hopen dat ze niet gaan automatisch af schrijven.