LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] unive toppaket

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
noelle

unive toppaket

Ongelezen bericht door noelle »

hallo mensen

ik heb nu het pluspaket van unive en ik wil per 01-01-05 overstappen op het toppaket ik dacht je vezekering uitbreiden is nooit geen probleem,
nou vergeet het maar mis gedacht dus :( ,
ik ging naar het unive kantoor bij mij in de buurt om die papieren op te hallen werd mij meteen gezegd dat ik het toch niet kreeg want ik mocht een jaar lang niet zwanger raken,
ik dacht meteen waar slaat dit op,
ik vraag de papieren op en ik vul ze lekker in en ik zie wel waar het schip strand,
maar ik vind het niet echt normaal

groetjes noelle

elselien

Re: unive toppaket

Ongelezen bericht door elselien »

Hallo Noelle,

ik neem aan dat jij een ziekenfondsverzekering hebt bij unive, met een nominale premie voor de basis-ziekenfondsverzekering en daarbovenop een aanvullende verzekering die plus-pakket heet.
Het antwoord op je klacht/vraag is duidelijk: de aanvullende verzekering is een particuliere verzekering, waarbij de verzekeraar zijn eigen voorwaarden mag stellen voor het accpeteren van verzekerden. Dit is helaas nog te weinig bekend onder ZF-verzekerden, dat dit zo werkt. De verzekeraar maakt hier ook geen reclame mee. Er zitten zelfs nog meer haken en ogen aan dan jij denkt: als je geweigerd wordt voor een bepaalde verzekering, is het zelfs mogelijk dat een andere verzekering je ook niet aanneemt (omdat die andere verzekering waarschijnlijk vraagt of je eerder ergens geweigerd bent).

Gesloten